Salim yere düştü. Sumru, onun yanına koştu ve onu kollarına aldı.
Sumru: Salim! Salim! Lütfen bana cevap ver!
Salim: Üşüyorum...
gözlerini kapattı. Sumru, onun nabzını kontrol etti ve atmadığını fark etti. Onun öldüğünü anladı ve çığlık attı.
Sumru: Saliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim!
sumrunun Gözleri yaşlıydı. Onunla birlikte çok şey yaşamıştı. Onunla birlikte çok şey kaybetmişti. Onunla birlikte çok şey kazanmıştı. Ama şimdi onu sonsuza kadar kaybetmişti
Aradan bir hafta geçmiştir. Seher, Talat ve Sumru heyecanla Sumru'nun düğün gününü beklemektedirler. Düğün hazırlıkları tamamlanmış, her şey göz alıcı bir şekilde dekore edilmiştir. Sumru, gelinlik giydiği odada son dokunuşları yaparken, Seher ve Talat düğün mekanında misafirleri karşılamaktadır.
Düğün günü gelir çatar ve davetliler, düğün mekanına akın eder. Seher, Talat ve Sumru, davetlileri sıcak bir şekilde karşılar ve onlarla sohbet eder. Herkesin yüzünde neşe ve mutluluk ifadeleri vardır.
Sumru, beyaz gelinliğiyle düğün salonuna girerken tüm gözler üzerindedir. Talat, Sumru'ya göz kırpar ve Seher duygulu bir şekilde gülümser. İkisi, Sumru'nun bu özel gününde yanında olmaktan büyük bir mutluluk duyarlar.
Düğün töreni başlar ve romantik bir atmosfer hakim olur. Sumru ve düğünün geri kalanı, unutulmaz anılar yaratır, dans eder ve sevdikleriyle birlikte coşkuyla eğlenir. Herkesin yüzünde gülümsemeler, neşeli sohbetler ve dans dolu saatler vardır.
Düğün pastası kesilirken, Sumru mutluluktan parlayan gözlerle Talat'a bakar. Seher de yanlarında durur ve mutlu bir şekilde onları izler. İki sevgili, düğün töreninin ardından balayı için romantik bir tatil planlamışlardır.
Düğünden bir süre sonra, Seher, Talat ve Sumru, holdingde yapılan bir toplantıya katılırlar. Toplantıda, Salim'in hisselerinin dağıtılması gündeme gelir. Salim, kendi isteğiyle holdingdeki hisselerini satmayı ve ayrılmayı kararlaştırmıştır.
Seher, Talat ve Sumru, Salim'in bu kararına saygı duyarlar ve onunla geçmişteki iş birlikleri için minnettarlık duyarlar. Toplantıda, Salim'in hisselerinin nasıl dağıtılacağına dair bir anlaşmaya varılır.
Holdingin yönetimine, hisselerin büyük bir kısmı Seher ve Talat arasında eşit şekilde paylaştırılır. Sumru ise daha küçük bir hisse payı alır, çünkü daha az deneyime ve holdingdeki daha kısa süreli bir katılıma sahiptir. Ancak, Sumru'nun katkıları ve fikirleri her zaman takdir edilir ve değerli bulunur.
Bu yeni hisse dağılımıyla, Seher ve Talat holdingin yönetimini devralır ve büyümeye ve gelişmeye devam ederler. Sumru ise, kendi uzmanlık alanlarına odaklanarak holdingin başarısına katkıda bulunur ve yönetimde etkin bir rol oynar.
2 saaat sonra
Sumru: Laura... Seni çok özledik... Neden bizi bırakıp gittin?
Talat: Evet... Sen çok güzel bir insandın... Her zaman neşeli ve yardımseverdin...
ASeher: Seninle geçirdiğimiz günleri unutamıyorum... Okulda, partilerde, gezilerde... Hep çok eğlenirdik...
Sumru: Seninle tanıştığımız günü hatırlıyor musunuz? İlkokulda sınıf arkadaşıydık... Sen bana ilk gün kalem vermiştin...
Talat: Ben de seninle ortaokulda tanışmıştım... Matematik dersinde yan yana oturuyorduk... Sen bana formülleri öğretmiştin...
Seher: Ben de seninle lisede tanışmıştım... Tiyatro kulübündeydik... Sen başrol oynamıştın...
Sumru: Sen çok yetenekliydin... Hem güzel hem akıllı hem de cesurdun...
Talat: Sen hep hayallerinin peşinden koştun... Doktor olmak istiyordun... İnsanlara yardım etmek istiyordun...
Seher: Sen hep iyilik yapmaya çalıştın... Hayvanları, doğayı, insanları sevdin... Kimseye zarar vermedin...
Zenginlikleri ve başarılarıyla tanınan Seher, Talat ve Sumru'nun hayatı beklenmedik bir şekilde değişir. Bir mali kriz, holdinglerinin iflas etmesine ve tüm servetlerinin kaybolmasına neden olur. Her biri, varlıklarını ve hisselerini kaybeder.
Bu ani fakirlikle birlikte Seher, Talat ve Sumru, yaşamlarını yeniden şekillendirmek ve zorluklarla başa çıkmak zorunda kalır. Evlerini kaybeder, lüks yaşamlarının yerini mütevazı koşullar alır. Ancak, bu dönemde birbirlerine destek olurlar ve güçlerini birleştirerek yeniden başlama çabasına girişirler.
Yeni bir başlangıç yapmak için çeşitli iş fırsatları arayan Seher, Talat ve Sumru, sıfırdan başlamak için çaba sarf ederler. İçlerindeki girişimci ruhla yeni projelere atılır, emeklerini ve yeteneklerini kullanarak kendi işlerini kurarlar.
Başlangıçta zorluklarla karşılaşan Seher, Talat ve Sumru, zamanla azimle çalışarak tekrar ayakta durmayı başarırlar. Elde ettikleri küçük başarılar, onları daha da motive eder ve adım adım toparlanmaya başlarlar
VEDA YEMEĞİ
NEHİR HERKESİ YEMEĞİ ÇAĞIRIR VE HERKESİN YAPTIĞI PİSLİKLERİ ORTAYA ÇIKARIR HERKES BİRBİRİNİN ARKASINDAN ÇEVİRDİĞİ OLAYLARI ÖĞRENİR
SON SAHNE
BEN ELİMDEN GELENİ YAPTIM ŞİMDİ YİYİN BİRBİRİNİZİ BENDEN BU KADAR DER VE RESTRONDAN ÇIKAR SUMRU SEVGİLİSİNE TEKLİFİNİ KABUL EDİYORUM DER O SIRADA SİLAHLI ADAMLAR SEHER TALAT SUMRU VE HAMİTİ SİLAHLA VURURLAR VE HİKAYEMİZ BURADA SON BULUR
🎶Bölüm şarkısı 🎶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girit
Science FictionMersinde yaşayan bir aile'nin başına neler gelebilir ki en fazla.....