Marry bir gün odasında oturmuş kitap okuyordu, ta ki babası mr. Gellert Grindelwald kapıyı çalana kadar.
Marry okuduğu kitapın büyüsüne kapılmıştı taki kapı sesi duyana dek, odasının kapısını birisi tıklatıyordu. Kitapı kapattı ve rafına yerleştirdi.
𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢:"gelebilirsiniz"
İçeriye babası girdi elinde bir mektup tutuyordu ve yüzünde bir gülümseme yerleşmişti, Marry babasına merakla baktı.
𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢:"baba o nedir? "
Babası yanına yaklaştı ve mektubu gösterdi,
𝙼𝚛 𝙶𝚊𝚕𝚕𝚎𝚛𝚝: "Hogwarts mektubun gelmiş"
Dedi ve mektubu masaya bıraktı, Marry sevinçle babasına baktı𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢:"sonunda! 5 yaşından beri bu günü bekliyordum! "
𝙼𝚛 𝙶𝚊𝚕𝚕𝚎𝚛𝚝:"bir gün olacağını biliyordum.. Birgün en az benim kadar güçlü bir büyücü olacağını biliyorum,"
𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢:"emin ol senin gibi olmak için çok çalışacağım! "
Babası Marry'e gülümsedi
𝙼𝚛 𝙶𝚊𝚕𝚕𝚎𝚛𝚝. :"alış-veriş listen gelmiş, alışverişe yarın çıkabiliriz"
𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢:"harika olur! "
𝙼𝚛 𝙶𝚊𝚕𝚕𝚎𝚛𝚝:"o zaman yarın sana haber veririm"
Saat artık iyice geç oluyordu, Marry'in uykusu gelmişti ve Gallert bunu fark etmiş olacak ki;
𝙼𝚛 𝙶𝚊𝚕l𝚎𝚛𝚝:"şimdi Slytherin'li kızlara uyku vakti"
𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢:"Slytherin olacağımı nereden biliyorsun? "
𝙼𝚛 𝙶𝚊𝚕𝚕𝚎𝚛𝚝:"seçmen şapka asla hata yapmaz, şimdi hadi biraz dinlen yarın yorucu olacak"
Gallert odadan çıktı ve Marry üstünü değiştirip yatağına girdi, çok heyecanlıydı, hangi binaya seçileceğini şimdiden çok merak ediyordu,
Uzun bir süre kendi kişiliğini ve hangi binaya ait olabileceğini düşündü (daha önce bir kitapta okumuştu), hep farklı bir sonuç çıkartıyordu, ya belki babasının dediği gibi bir Slytherin olurdu ve ya zekâsıyla ortaya çıkan bir Rawnclav, hatta Gryffindor ve ya Hupplepuf bile olabilirdi.
Bunları düşünürken seçmen şapkaya büyük bir saygı duydu, insanların kişiliğine göre onlara en uygun binayı seçmek cidden zor görünüyordu.
Bir Slytherin olmak ve hatta olma ihtimalinin olması bile Marry'e büyük bir umut ve gurur duygusu aşılıyordu,
Marry bir müddet bunları düşündü ve esnedi, saate baktığında saatin:𝟘𝟘.𝟘𝟟 olduğunu gördü, cidden iyice uykusu gelmişti ama heyecandan uyuyamıyordu, bu gün 5 yaşından beri heyecanla beklediği Hogwarts mektubu sonunda gelmişti! Bu onu çok heyecanlandırıyordu, kim bilir nasıl büyücülerle tanışacaktı, nasıl arkadaşlar edinecekti..?
Marry bunları düşünürken uykuya dalmıştı bile, o derin bir uykudaydı,
Marry çok sık rüya gören bir insan değildi ama o gece rüyasında Hogwarts'da olduğunu görmüştü, sanırım Hogwarts'a gitmek onu cidden çok heyecanlandırıyordu, bir anda rüyası karardı, şimdi Hogwarts'ın duvarlarını görüyordu, ve o duvarlarda garip bir tıslama sesi vardı, ve bir anda kocaman bir yılan gördü ve tekrar rüyası karardı,
şimdi bir sınıftaydı, önünde siyah saçlı ve tam olarak göremediği bir öğretmen ve kazanı duruyordu, bir iksir tarzı bir şey yapmıştı ve onu öğretmene çok gururlu bir şekilde duruyordu, sanırım bu iksir dersiydi ve bu derste iyi olduğu kesindi.
Yavaş yavaş sabah olurken Marry hâlâ rüyadan rüyaya geçiyordu, belkide şimdi 10. Rüyasını görüyordu, tanıdık bir ses onu uyandırdı
??? :"Marry kalk hadi.. "