31-ᴋᴏɴᴛʀᴏʟ

21 5 8
                                    

    -ʙᴏ̈ʟᴜ̈ᴍ şᴀʀᴋısı- ʜᴀsʟᴇʏ/ᴄᴏɴᴛʀᴏʟ-

Marry dün akşam oldukça eğelenmiş ve yorulmuştu, arkadaşları ile böyle vakit geçirmek çok güzel        hissettiriyordu, tabii profesörleri ile de, ha dün akşam Ron yemek istedikten sonra ne mi oldu? Dumbledore hepsi için yemekler yarattı, yarattı diyorum çünkü vardan yok etti işte büyük ihtimalle anlamışsınızdır, her neyse hadi Marry'e dönelim;
   Marry sabah yatakhanede uyandı,  çok geç yatmış olmasına ramen çok erken kalkmıştı ama kalkmasının bir sebebi vardı, bir baykuş camı tıklatıyordu.

𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢:"hadi ama daha güneş bile yeni doğuyor! "

   Yatakhanede ki diğer kızlar uyanmasın diye gitti ve camı açtı, baykuş içeri süzüldü ve Marry'in yatağının üstüne kondu, bu baykuş tanıdıktı, babası ona bir mektup yazmış olmalıydı.
   Mektupu kuşun ayağından çözdü ve yatağanın üstüne oturdu, kuş mektupu alır almaz camdan süzülerek gitti ve Marry ise zarfa baktı, daha sonra mektupu açtı ama bir şey merak ediyordu;bu baykuş neden kahvaltıda gelmemişti?. Marry bunu sorguladı, daha sonra mektupu açıp okumaya başladı.

𝘚𝘦𝘭𝘢𝘮 𝘔𝘢𝘳𝘳𝘺,
𝖡𝖾𝗇𝗂𝗆;𝖻𝖺𝖻𝖺𝗇. 𝖡𝗎 𝗆𝖾𝗄𝗍𝗎𝗉𝗎 𝗌𝖾𝗇𝗂 𝗆𝖾𝗋𝖺𝗄 𝖾𝗍𝗍𝗂𝗀̆𝗂𝗆 𝗂𝖼̧𝗂𝗇 𝗒𝖺𝗓ı𝗒𝗈𝗋𝗎𝗆, 𝗒𝗂𝗇𝖾 𝗄𝖺𝖼̧ı𝗋ı𝗅𝗆𝖺𝖽ı𝗇 𝖽𝖾𝗀̆𝗂𝗅 𝗆𝗂? 𝖲̧𝗎 𝖺𝗇 𝗂𝗒𝗂𝗌𝗂𝗇 𝖽𝖾𝗀̆𝗂𝗅 𝗆𝗂? 𝖲𝗈𝗇 𝗂𝗄𝗂 𝗒ı𝗅𝖽𝖺 𝗈𝗅𝖺𝗇𝗅𝖺𝗋𝖺 𝖻𝖺𝗄𝖺𝗋𝗌𝖺𝗄 𝗌𝖾𝗇𝗂 𝖺𝗋𝖺𝖽𝖺 𝖻𝗂𝗋 𝗄𝗈𝗇𝗍𝗋𝗈𝗅 𝖾𝗍𝗆𝖾𝗆 𝗀𝖾𝗋𝖾𝗄𝗂𝗒𝗈𝗋𝗆𝗎𝗌̧ 𝗀𝗂𝖻𝗂 𝗁𝗂𝗌𝗌𝖾𝖽𝗂𝗒𝗈𝗋𝗎𝗆, 𝖻𝖾𝗇𝖼𝖾 𝖻𝗎 𝗁𝗂𝗌 𝗀𝖺𝗒𝖾𝗍 𝗇𝗈𝗋𝗆𝖺𝗅 𝖼̧𝗎̈𝗇𝗄𝗎̈ 𝗒𝖺 𝗌𝖾𝗇 𝖻𝖾𝗅𝖺𝗒ı 𝗒𝖺 𝖽𝖺 𝖻𝖾𝗅𝖺 𝗌𝖾𝗇𝗂 𝖼̧𝖾𝗄𝗂𝗒𝗈𝗋, 𝗅𝗎̈𝗍𝖿𝖾𝗇 𝖻𝗎 𝗌𝖾𝗇𝖾 𝖻𝖺𝗌̧𝗄𝖺 𝖻𝗂𝗋 𝖻𝖾𝗅𝖺𝗒𝖺 𝖻𝗎𝗅𝖺𝗌̧𝗆𝖺 𝗍𝖺𝗆𝖺𝗆 𝗆ı 𝖼𝖺𝗇ı𝗆 𝗄ı𝗓ı𝗆? 𝖤𝗀̆𝖾𝗋 𝖻𝖺𝗌̧ı𝗇𝖺 𝗍𝖾𝗄𝗋𝖺𝗋 𝖻𝗂𝗋 𝗌̧𝖾𝗒 𝗀𝖾𝗅𝗂𝗋 𝖽𝖾 𝖻𝗎̈𝗒𝗎̈𝗄 𝖻𝗂𝗋 𝗁𝖺𝗌𝖺𝗋 𝖺𝗅ı𝗋𝗌𝖺𝗇 𝖾𝗀̆𝖾𝗋, 𝗄𝗂𝗆𝗌𝖾 𝗌𝖺𝗇𝖺 𝗓𝖺𝗋𝖺𝗋 𝗏𝖾𝗋𝖾𝗇 𝗌̧𝖾𝗒𝗂 𝖾𝗅𝗂𝗆𝖽𝖾𝗇 𝖺𝗅𝖺𝗆𝖺𝗓, 𝗌𝖺𝖽𝖾𝖼𝖾 𝖻𝗂𝗅 𝗂𝗌𝗍𝖾𝖽𝗂𝗆 𝗏𝖾 𝗍𝖾𝗄𝗋𝖺𝗋 𝗄𝖺𝖼̧ı𝗋ı𝗅𝗆𝖺𝖽ı𝗀̆ı𝗇𝖽𝖺𝗇 𝖾𝗆𝗂𝗇 𝗈𝗅𝗆𝖺𝗄 𝗂𝖼̧𝗂𝗇 𝗌𝖺𝗇𝖺 𝖻𝗂𝗋 𝗌𝗈𝗋𝗎 𝗌𝗈𝗋𝖺𝖼𝖺𝗀̆ı𝗆, 𝗅𝗎̈𝗍𝖿𝖾𝗇 𝖻𝖺𝗇𝖺 𝖻𝗎 𝗌𝗈𝗋𝗎𝗇𝗎𝗇 𝖼𝖾𝗏𝖺𝗉ı𝗇ı 𝗒𝗈𝗅𝗅𝖺 𝗄𝗂 𝖺𝗄𝗅ı𝗆 𝗌𝖾𝗇𝖽𝖾 𝗄𝖺𝗅𝗆𝖺𝗌ı𝗇.
- 𝖾𝗇 𝗌𝖾𝗏𝖽𝗂𝗀̆𝗂𝗇 𝗋𝖾𝖼̧𝖾𝗅 𝗇𝖾𝖽𝗂𝗋?

   Mektupu okuduğunda Marry gülmemek için kendini zor tuttu, aslında fazlasıyla haklıydı ama bu soru Marry'i gülmekten öldürmeye yeterdi; Marry reçellerden nefret ederdi, yine de gülüp diğerlerini uyandırmak istemedi ve bir tüy kalem ile parşomen (yalnış yazdıysam eğer çok üzgünüm) alıp yazmaya koyuldu.

sᴇʟᴀᴍ ʙᴀʙᴀ
𝑀𝑒𝑟𝑎𝑘 𝑒𝑡𝑚𝑒 𝑏𝑒𝑛 𝑔𝑎𝑦𝑒𝑡 𝑖𝑦𝑖𝑦𝑖𝑚, 𝑘𝑎𝑐̧ı𝑟ı𝑙𝑚𝑎𝑑ı𝑚 𝑣𝑒 𝑦𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑜𝑙𝑎𝑦 𝑦𝑎𝑠̧𝑎𝑚𝑎𝑑ı𝑚 ℎ𝑎𝑡𝑡𝑎 𝑚𝑢̈𝑘𝑟𝑚𝑚𝑒𝑙 ℎ𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚, 𝑑𝑢̈𝑛 𝑎𝑘𝑠̧𝑎𝑚 𝑔𝑒𝑐𝑒 𝑦𝑎𝑟ı𝑠ı𝑛𝑎 𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟 𝐷𝑢𝑚𝑏𝑙𝑒𝑑𝑜𝑟𝑒 , 𝑀𝑞𝑔𝑜𝑛𝑎𝑔𝑎𝑙𝑙 𝑣𝑒 𝑎𝑟𝑘𝑎𝑑𝑎𝑠̧𝑙𝑎𝑟ı𝑚 𝑖𝑙𝑒 𝑏𝑎ℎ𝑐̧𝑒𝑑𝑒 𝑠𝑜ℎ𝑏𝑒𝑡 𝑒𝑡𝑡𝑖𝑘 𝑣𝑒 𝑏𝑢 𝑐̧𝑜𝑘 𝑒𝑔̆𝑒𝑙𝑒𝑛𝑐𝑒𝑙𝑖𝑦𝑑𝑖! 𝐾ı𝑠𝑎𝑐𝑎𝑠ı 𝑘𝑎𝑐̧ı𝑟ı𝑙𝑚𝑎𝑑ı𝑚 𝑣𝑒 ℎ𝑎𝑦𝑎𝑡 𝑏𝑢𝑟𝑎𝑑𝑎 𝑔𝑢̈𝑧𝑒𝑙 𝑑𝑒𝑣𝑎𝑚 𝑒𝑑𝑖𝑦𝑜𝑟 𝑎𝑚𝑎 𝑠𝑎𝑛ı𝑟ı𝑚 𝑦𝑖𝑛𝑒 𝑑𝑒 𝑠𝑜𝑟𝑢𝑛𝑎 𝑐𝑒𝑣𝑎𝑝 𝑣𝑒𝑡𝑚𝑒𝑚 𝑔𝑒𝑟𝑒𝑘𝑖𝑦𝑜𝑟.
—𝑏𝑒𝑛 𝑟𝑒𝑐̧𝑒𝑙𝑙𝑒𝑟𝑑𝑒𝑛 𝑛𝑒𝑓𝑟𝑒𝑡 𝑒𝑑𝑒𝑟𝑖𝑚 𝑓𝑎𝑧𝑙𝑎 𝑡𝑎𝑡𝑙ı𝑙𝑎𝑟 :')

Mrs Grindelwald..? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin