O günün dersleri bitmişti, Marry şimdi gölün kenarında oturmuş ayaklarını suya sokarak, yüzen insanlara bakıyordu, aniden aklına grçmişten bir sahne gelip güldü, Draco hani Fred'i suya itmişti ya, işte o sahne.
Marry hemen yanında oldukça tanıdık bir ses duydu, galiba yine Fred'di, bu çocukta sanki gölün yanıbaşında kamp kurar gibi normalde hiç selam vermezken gölün yanına gelince vardan yok oluyordu.𝙵𝚛𝚎𝚍:"selam Marr! "
𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢:"selam Fredie, dikkat et Draco yine suya itmesin"
Fred ve Marry güldüler, Marry günün yorgunluğunu henüz üzerinden atabilmiş değildi, ama burada fark edilebilir bir gariplik vardı.
𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢:"Georgie nerede? "
𝙵𝚛𝚎𝚍:"yüzüyor"
Deyip gölde yüzen George'yi gösterdi, dakikalardır insanları seyreden Marry onu görmediği için biraz garip hissetti, belki de yeni girmiştir diye düşündü.
𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢:"sen niye yüzmüyorsun? "
𝙵𝚛𝚎𝚍:"şimdi ıslanmak istemiyorum, sen neden yüzmüyorsun? "
𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢:"aynı sebepten, "
𝚏𝚛𝚎𝚍:"tabii ki bir Draco bizi itmezse bu gün yüzmeyi pek düşünmüyorum"
İkiside güldü, arkadan tanıdık bir ses geldiğinde ikiside o sese döndü.
𝙵𝚛𝚎𝚍:"Ooo, Harry bey sizi buralara getiren nedir"
𝙷𝚊𝚛𝚛𝚢:"aslında antremandan geliyorum ve biraz dinlenmek istedim"
Dedi ve Fred ile Marry'e en yakın (Marry'in hemen arkasında kalıyordu) ağacın altına oturup yaslandı, elinde ki snitch'i atıp tutarken saçlarını dağıtıyordu, garip ama dağınık saç Marry'e birisini anımsatıyordu ama ses çıkartmadı.
𝙵𝚛𝚎𝚍:"Ron nerede? "
𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢:"ben onu en son astronomi kulesinde görmüştüm"
𝙷𝚊𝚛𝚛𝚢:"Hermione ile beraber ödevleri yapıyorlardı, ben daha önceden bitirdiğim için buraya geldim. "
𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢:"iyi iyi, çalışsınlar"
𝙵𝚛𝚎𝚍:"o ikisi çok yakışmıyor mu? "
𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢:"yaaani, sayılır"
Bir süre sonra Tom ve Draco'da bize katıldı.
𝙵𝚛𝚎𝚍:"ooo Tom bey siz hiç göz önünde olur muydunuz? "
𝚃𝚘𝚖:"olurum tabii"
𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘:"olmaz olur mu, siz burada ne yapıyordunuz? "
𝙷𝚊𝚛𝚛𝚢:"oturuyorduk"
𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘:"a a a Marry sen Harry'i affettin mi? "
Harry Draco'ya öldürücü bakışlar attıktan sonra Marry'in önünde diz çöktü ve elide bir yüzük tutuyormuş gibi yaptı.
𝙷𝚊𝚛𝚛𝚢:"bayan Grindelwald, beni affeder misiniz? "
Marry bu teklife karşılık olarak güldü ve kafasını evet anlamında salladı, Harry heyecanla Marry'e sarıldı fakat bir anda kızarıp geri çekildi ve boğazını temizledi. Draco ise sadece onlara bakıyordu.
𝙷𝚊𝚛𝚛𝚢:"afedersin- bayadır affettirmeye çalışıyordum da-"
𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢:"bende uzun süredir mektuplarını yırtıp atıyordum"
𝙵𝚛𝚎𝚍:"amma nazlıymışsın be kızım"
𝚃𝚘𝚖:"ne sandım oğlum bizim agamız"
𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢:"evet ne sandın Tom'un agasıyım ben"
Hepsi güldü, George'de artık göletten çıkmış onlarla oturuyordu, çok güzel ve eğelenceli bir sohbetin içindelerdi, bir kaç gün önce olsa bu Marry için sadece bir hayal olabilirdi.
Biraz sonra Hermione ve Ron'da onlara katılmıştı, hava kararıyordu ve yıldızlar cidden güzel görünüyordu, Hermione kafasını Ron'un omuzuna yaslamış ve yorgun görünüyordu, Marry'de yorgundu fakat kafasını kimsenin omuzuna yaslama ihtiyacı olacak kadar değildi.𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘:"Marry, yoruldun mu? "
Kafasını yukarı ve aşağı sallayarak cevap verdi Marry,
𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘:"istersen bana yaslanabilirsin"
Tam Draco'ya yaslanacakken Fred kafamı tutup çekti,
𝙵𝚛𝚎𝚍:"kardeşimize mi yavşıyorsun çok ayıp a a"
𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘:"ne ara kardeşiniz oldu-"
𝙵𝚛𝚎𝚍:"kardeşimiz o bizim sus"
Dedi ve George ile Ron'da kafalarını onaylar anlamda salladı, Draco buna ses çıkartamamıştı, Marry ise kimseye yaslanma ihtiyacı ve ya isteği duymuyordu.
Biraz sonra hava iyice kararmıştı, dışarı çıkma yasağı çoktan gelmiş olmalıydı fakat bizimkiler bunu umursamıyor ve konuşmaya devam ediyordu, en sonunda birbirlerini göremeyince Harry'in patlak zekası çalıştı ve lumos yaptı, diğerleri de yaptı.
Biraz sohbetin ardından karanlığın içinden iki silüet belirdi;𝐝𝐮𝐦𝐛𝐥𝐞𝐝𝐨𝐫𝐞 𝐯𝐞 𝐌𝐪𝐠𝐨𝐧𝐚𝐠𝐚𝐥𝐥, onları görünce korkmayanlar sadece Harry, Draco ve Marry olmuştu çünkü onların etrafta olması onlara güven aşılıyordu.𝙳𝚞𝚖𝚋𝚕𝚎𝚍𝚘𝚛𝚎:"çocuklar şimdi yatakhanede olmanız gerekmez mi? "
𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢:"normalde evet ama hepimiz burada olunca bir türlü sohbetten kopamıyoruz, katılır mıydınız? "
Dumbledore çocuklara baktı ve oturdu, Minerva ise onun hemen yanına oturdu.
𝙳𝚞𝚖𝚋𝚕𝚎𝚍𝚘𝚛𝚎:"davet inceliği için teşekkürler, belki biraz ışık ve içkiye hayır demezsiniz, ha? "
𝙵𝚛𝚎𝚍:"aslına bakarsanız profesör, mükemmel olur! "
Dumbledore bir asa hareketi ile bir kaç kadeh ve ışıkları yoktan var etti, şimdi sohbet daha fazla sarıyordu. Biraz sonra Cedric ışıkları görüp merak etmiş ve yanlarına gelmişti, üzgün hâlinden eser yok gibiydi ve bu hepsini mutlu etmişti; Cedric ortama enerji saçıyordu.
𝙼𝚊𝚛𝚛𝚢:"bu gece hava çok güzel değil mi? Profesör eğer izin verirseniz-"
𝙳𝚞𝚖𝚋𝚕𝚎𝚍𝚘𝚛𝚎:"daha fazla mı böyle toplanmak istiyorsunuz? Başınızda bir profesör olduğu sürece olabilir"
𝙼𝚚𝚐𝚘𝚗𝚊𝚐𝚊𝚕𝚕:"tabii bir de çok geç yatmamak sûretiyle, "
𝙲𝚎𝚍𝚛𝚒𝚌:"merak etmeyin profesör, çok geç yatmayız"
𝙶𝚎𝚘𝚛𝚐𝚎:"evet, profesör"
𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘:"George diyince insanın pek güvenesi gelmiyor.. -"
𝙷𝚎𝚛𝚖𝚒𝚘𝚗𝚎:"deme öyle bence bu bir şaka değil"
𝚍𝚛𝚊𝚌𝚘:"sana soran olmadı küçük b-"
Bir an Dumbledore ise göz göze geldiler
𝙳𝚛𝚊𝚌𝚘:"Granger"
𝚁𝚘𝚗:"profesör aslında biraz yemek olsa fena olmazdı"
𝙷𝚎𝚙𝚜𝚒:"RON! "
(ɢᴇᴏʀɢᴇ-ᴍᴀʀʀʏ-ʜᴀʀʀʏ-
ᴅʀᴀᴄᴏ-ғʀᴇᴅ-ᴄᴇᴅʀɪᴄ)hepsi beraber güldüler..
•:•.•:•.•:•:•:•:•:•:•:•☾☼☽•:•.•:•.•:•:•:•:•:•:•:•
Arkadaşlar 30. Bölüme ulaşmış bulunmaktayız, bu kitapın başından beri benimle olan okurlarıma (özellikle Miray) çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız <3~🐺
•:•.•:•.•:•:•:•:•:•:•:•☾☼☽•:•.•:•.•:•:•:•:•:•:•:•