Bir Mucizeydin Sen #10

501 114 10
                                    

Dün bazı işlerim vardı o sebeple bölüm gelmedi, tam gaz devam ediyoruz.. İyi okumalar..

Ali, Doruk ve Demir acile varmışlardı.. Hemen içeri girip yarayı temizlediler, dikiş atıp kapattılar..

Doruk; Abi ucuz atlattık.. Kesik derindi..

Ali; Sargı bezini getirin bana şuradan.. (kolunu sardı) Neyse olacağı varmış, yapacak birşey yok..

Demir; Abi biz götürdük seni oraya, hepsi bizim suçumuz..

Ali; Lan oğlum öyle düşünmeyin.. Sonu kötü bitmiş olsa da genel olarak iyiydi.. (aklına Açelya'lar geldi) Ama bu sana kızmayacağım anlamına gelmiyor Demir! Ulan niye kızı panik yapıyorsun?

Demir; Abi ne bileyim ne dediğimi biliyor muyum sanki ben? Öyle ağzımdan çıkıverdi işte..

Doruk; Uçarak geliyordur şimdi..

Ali; Ahanda geliyorlar..

Açelya'yla Nazlı koşarak acilden içeri girdi.. 3-4 saniye sonra Ali'nin kollarındaydı Nazlı.. O kadar sıkı sarılıyordu ki Ali nefes alamıyordu..

Ali; Nazlı ne-nefes alamıyorum..

Nazlı azıcık kollarını gevşetmişti.. Ama hala sarılıyordu..

Ali; Açelya korkma birşeyim yok, ciddi birşey değil (sarılırken)..

Açelya; Öküz Demir korkuttu bizi! (Çantasıyla 2-3 tane patlatır) Ama birileri benden daha çok korkmuş galiba (Nazlı'yı işaret ederek)..

Ali; Öyle görünüyor.. (omzuna dokunarak) Nazlı? İyi misin? Bak ben iyiyim sorun yok, korkmana da gerek yok.. Sadece küçük bir kesik o kadar..

Sonra kendi omzunda hafif bir ıslaklık hissetti.. Nazlı'nın gözyaşlarıydı bu..

Ali; Nazlı ağlıyor musun sen? Bak beni de ağlatacaksın..

Nazlı; (sesi zor çıkıyodur) Ali ben çok korktum.. Çok korktum sana birşey oldu diye..

Ali; Ama birşey olmadı, bak sapasağlam ayaktayım.. Beni kolay kolay yıkamazlar bunu sende biliyorsun..

Yavaşça geri çekildi Nazlı.. Gözleri kıpkırmızı olmuştu.. Ruh gibiydi..

Ali; Senin benden daha çok yardıma ihtiyacın var gibi Nazlı.. Gel bir su içelim..

İkili kantine indi.. Nazlı'ya bir şişe su aldı ve oturttu.. Karşısına da kendi oturdu..

Ali; Daha iyi misin?

Nazlı; Evet..

Ali; Gecenin bu saatinde de panik ettik herkesi.. Allah'tan Ferman hoca falan duymadı..

Nazlı; Cidden düşündüğün şey bu mu? Yaralandın ve hala bizi mi düşünüyorsun?

Ali; Çok ciddi birşey değil ki.. Ondan..

Nazlı; Ali sen busun işte.. (biraz bekler) Seni bir zamanlar bu yüzden çok sevdim.. Kendinden önce hep arkadaşlarını, çevreni düşünüyorsun.. O kadar temiz kalplisin ki..

Ali sessiz kaldı.. Sadece gülümseyerek cevap verdi.. Bir süre daha oturduktan sonra Açelya aradı..

Ali; Efendim Açelya?

Açelya; Ali ben Demir'le döndüm.. Sen Nazlı'yı bırakabilir misin acaba?

Ali; Cidden şöyle bir anı bile fırsata mı çeviriyorsun Açelya?

Açelya; Krizleri fırsata çevirmede üstüme yoktur Alicim.. Hadi iyi geceler..

Ali; İyi geceler Açelya.. (telefonu kapatır)

Bir Mucizeydin SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin