Bir Mucizeydin Sen #24

330 106 5
                                    

İyi okumalar...

Nazlı; Yok Ali ben kabul edemem..

Ali; Nazlı sana evlenme teklifi etmedim.. (gülerek) Evime gel misafirim ol dedim.. Ne var bunda?

Nazlı; Yok ya ben sana hiç rahatsızlık vermeyeyim..

Nazlı'nın ellerini tutup yaklaştı.. Nefesleri birbirine değiyordu, bir adım daha atsalar dudakları birbirine değecekti..

Ali; Benimle geliyorsun Nazlı..

Nazlı Ali'nin dudaklarına kitlenmişti.. O kadar süredir ayrılardı ki.. Ali'nin ne dediğini duymamıştı bile.. Sadece kafa salladı..

Ali; Hadi gidiyoruz.. (çekildi)

Nazlı 3-4 saniye kendine gelemedi.. Ali kapıda bekliyordu..

Ali; Hadi ne bekliyorsun? Eşyalarını topla gel.. Aşağıda bekliyorum ben.. (gitti)

Nazlı; Ne oldu az önce ya? Topla kendini Nazlı.. (odasına gidip eşyalarını topladı)

Aşağı indiğinde Ali beklemedeydi.. Nazlı'yı kapıda görür görmez gelip çantasını aldı..

Nazlı; Ali kendim taşıyabilirim..

Ali; Aaa lütfen Nazlıcım.. Dediğim gibi 1 hafta boyunca emrinize amadeyim.. Her işinize koşacağım..

Nazlı; Abartma Ali.. (gülerek)

Ali çantayı alıp Nazlı'nın kapısını açtı..

Nazlı; Kapı da açıyorsun yani? İyiymiş..

Ali; Bizde hizmette sınır yok.. (kapısını kapatır, kendide biner) Hem seni şimdi sürpriz bir yere götüreceğim..

Nazlı; Nereye?

Ali; Adı üstünde Nazlı.. Sürpriz.. Hadi tak kemerini de gidelim..

Nazlı'da kemerini taktıktan sonra harekete geçtiler.. 10 dakika sonra Nazlı camdan bakınca gözlerinin dolmasına engel olamadı.. Eskiden her pazar gelip limonata içtikleri yere gelmişlerdi..

Ali; E bir limonata içmez miyiz? (gülümseyerek)

Nazlı; İçeriz be.. (gülerek)

Ali; Hadi o zaman küçük hanım.. (iner)

Pastaneye girdiklerinde üst kata çıkıp hep oturdukları yere oturdular..

Nazlı; (etrafa bakarak) Hiç değişmemiş..

Ali; 3 sene önceki gibi değil mi?

Nazlı; Evet..

Garson yanlarına geldi..

Garson; Ne alırdınız?

Ali; 2 bardak limonata istiyoruz ama büyük bardak olsun lütfen..

Garson; Tabi efendim hemen getiriyorum..

Limonatalar geldiğinde bardaklar neredeyse 1 litrelikti..

Nazlı; Ali bunu nasıl bitireceğim ben?

Ali; Yardım ederim ben sana merak etme.. (gülümseyerek) Hadi başla..

İkiside limonatalarına gömüldü.. Ali 2 dakika içinde bitirmişti.. Nazlı ise daha yarısına bile gelememişti..

Ali; Sende amma yavaş çıktın be prenses.. Daha yarısına bile gelememişsin.. (gülerek)

Nazlı; Ali yavaş olan ben değilim bence.. (boş bardağı işaret ederek) Sen biraz hızlısın..

Ali; Ne yapayım? Çok seviyorum.. Tıpkı seni çok sevdiğim gibi..

Bir Mucizeydin SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin