İyi okumalar...
Nazlı; Belki de seninle gelmek istiyorumdur..
Nazlı her zaman tek perspektiften bakıyordu.. Karşısındakinin dengelerini, psikolojik durumunu hiç hesaba katmazdı.. Ali'ye 2 gün önce onca şey söyleyip pişman olduktan sonra öylece geri dönebileceğini zannediyordu.. Fakat karşındaki herkes değildi, Ali'ydi..
Ali; Anlamadım..
Nazlı; Seninle gelmek istiyorum.. (eli kapı koluna gidince Ali tüm kapıları anında kitledi) Ne yapıyorsun? Açar mısın şu kapıyı?
Ali; Bilerek mi yapıyorsun, beni mi deniyorsun bilmiyorum ama 2 gün önce onca şeyi söyledikten sonra benim arabama öylece binemezsin.. Bende insanım, robot değilim.. (gaza bastı ve gitti)
Nazlı'nın eli havada kalmıştı.. Normalde tartıştıklarında Ali Nazlı'ya kıyamaz ve barışırlardı.. Nazlı hatalı olsa bile.. Nazlı yine aynı şeyi beklemişti ama bu sefer o kadar kolay olmayacaktı.. Yüzü asık bir şekilde Demir'in arabasına bindi..
Açelya; Kolay olmayacak..
Nazlı; Az önce fark ettim..
Açelya; Ne dedi?
Nazlı; Boşver..
Açelya üstelemek istemedi.. Davet alanına kadar sessiz kaldılar.. Mekana gelince, beklentilerinden de iyi bir mekandı..
Doruk; Şurada evlenmeye kalksam en az 1 yıllık maaşım gider..
Demir; Sen mi evleneceksin? Güldürme beni.. (gülerek)
Doruk; Misal diyorum oğlum.. Yoksa hiç benlik işler değil öyle şeyler.. (biraz bekler) Hem seni de gördük Demir bey.. Nerdeyse 2 senedir sarı fırtınayla berabersiniz.. Hala bir adım atmadın..
Demir; Lan sus! Açelya duyacak şimdi..
Doruk; Duysun oğlum duysun.. Ne olacak? En fazla ayrılırsınız.. (gülerek)
Demir; Allah aşkına sus Doruk..
Doruk; Tamam tamam.. (gülerek)
Nazlı'nın gözü Ali'deydi.. Diğerlerinden erken çıkmasına rağmen hala gelmemişti..
Açelya; Merak etme gelir birazdan..
Nazlı; Bizden erken çıktı normalde..
Tam o sırada Ali'nin arabası girişte gözüktü.. Yanaşıp arabayı valeye teslim ettikten sonra ekibin yanına geldi..
Ali; Niye girişte sap gibi bekliyorsunuz oğlum? Davetiye mi bekliyorsunuz?
Doruk; Yok abi ya.. Mekana bakıyorduk, düşündüğümüzden daha iyiymiş..
Ferman; Beliz çok uğraştı herşey için.. Hadi geçelim içeri..
Ekip içeri girip bir masa buldu.. Ali Nazlı'dan uzak kalmak için Açelya'yla Ferman'ın arasına oturdu.. Nazlı boş durur mu? Tabi ki hayır..
Nazlı; Açelya oradan kalkar mısın? Sahneyi göremiyorum da diğer sandalyeden..
Ali Açelya'dan önce atladı..
Ali; Oturduğun sandalye belki de masada sahneyi gören en iyi sandalye..
Nazlı; Benim canım buraya otumak istiyor belki.. Açelya hadi..
Ali; Sakın kalkma Açelya.. Birileri hatalarının üstünü kolay bir şekilde örtebileceğini sanıyor ama yanılıyor..
Nazlı; Birileri de insanların hata yaptıktan sonra hatalarını anlayıp kendilerini affettirmeye çalışabileceklerini unutuyor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mucizeydin Sen
ContoGeçmiş her zaman geçmişte mi kalır yoksa bir gün ansızın karşımıza çıkar mı? Yeni bölüm; Her gün