İyi okumalar..
Davete bir gün kalmıştı.. Tüm ekip hazırlanmak için izinliydi.. Ali'nin bu smokin işini bugün acilen halletmesi gerekiyordu.. Telefonunu açıp yakındaki mağazalara göz gezdirdi.. Bir tanesini seçti..
Ali; Biraz tuzlu olacak ama en iyisi olsun, sonra da giyeriz..
Açelya'yla Demir'de aynı mağazayı seçmişti.. Nazlı'yı da yanlarında getirmişlerdi.. Açelya hevesle elbiseleri denerken Nazlı isteksizdi..
Açelya; Ya kızım kırk yılın başı elbise alacağız kendimize.. Azıcık hevesli ol ya..
Nazlı; Ne yapayım Açelya havalara mı uçayım? Dene sen işte, boşver beni..
Demir; E sen elbise almayacak mısın?
Nazlı; Daha karar vermedim.. Bakıyorum..
Demir; Oturarak elbise bakanı da ilk defa görüyorum.. (gülerek)
Nazlı; Sen sevgiline bak.. Nerdeyse bütün mağazayı denedi..
Demir; Sevgilimin güzelliğini kaldırabilecek bir elbise bulmak zor Nazlıcım..
Nazlı; Tabi tabi..
Ali'de mağazaya giriş yapmıştı.. Erkek tarafında olduğu için ilk başta karşılaşmadılar..
Görevli; Nasıl yardımcı olabilirim efendim?
Ali; Ben takım elbise bakıyordum da, pek anlamam bu işlerden..
Görevli; Ben yardımcı olayım, buyurun..
Ali'yle görevli bir tane takım elbise seçti.. Lacivert rengiyle cuk oturmuştu Ali'ye..
Ali; Ben bunu alayım.. Kasa ne tarafta acaba?
Görevli: Kadın bölümünü geçin, karşınıza çıkacaktır..
Ali; Sağolun kolay gelsin..
Kasaya yönlenince mecburen kadın bölümünden geçti.. Bütün elbiselere saldıran Açelya'yı görmemek imkansızdı..
Ali; Açelya?
Açelya Ali'yi görmemişti.. Elbiselerin büyüsü onu alıp götürmüştü.. Arkasından dürtünce farkedebildi..
Açelya; Aklımı çıkardın! Ne işin var senin burda?
Ali; Senin ne işin varsa benimde o işim var..
Açelya; Bakayım ne aldın?
Ali; Davette görürsün..
Açelya; Aman iyi.. Demir de ilerde..
Ali; Tamam ben bir bakayım, bol şans sana da.. Bu gidişle akşama anca seçersin.. (gider)
Demir'in yanına geldiğinde Demir'i uyurken buldu.. Telefon yüzünün üstüne düşmüştü..
Ali; Ah be Demir'im.. Görev şehidi olmuş..
Kafasını kaldırınca Nazlı'yı gördü. O da sonunda ayağa kalkıp elbiselere bakmaya başlamıştı.. Ses etmeden yavaşça arkasından yaklaştı.. Dibine kadar girdi, Nazlı hala fark etmemişti..
Ali; Bak şu sana çok güzel olur..
Nazlı korkunca Ali'ye çarptı.. 2 saniye sonra Ali'nin kollarındaydı.. Anın etkisine kapılıp sadece Ali'ye baktı.. Ali'de ona sadece bakışlarıyla karşılık verdi.. Genelde anın büyüsünden ilk çıkan Nazlı olurdu fakat bu sefer ilk çıkan Ali'ydi.. Nazlı'yı kaldırıp ellerini çekti.. Nazlı garipsemişti ama sonradan söylediklerini düşününce bu çok normaldi..
Nazlı; Ne yaptığını sanıyorsun sen ya?! Ne diye arkamdan sessizce yaklaşıyorsun?
Ali; Sakin ol bakalım küçük hanım.. Her zamanki gibi sinir katsayılarınız maksimumda.. (biraz bekler) Takım elbise almıştım, selam vereyim dedim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mucizeydin Sen
Krótkie OpowiadaniaGeçmiş her zaman geçmişte mi kalır yoksa bir gün ansızın karşımıza çıkar mı? Yeni bölüm; Her gün