İyi okumalar...
Ali; Bir daha asla onu bırakmayacağım.. Bunu ne kendime ne de ona yaşatmayacağım..
Açelya; İşte ruh budur! (saatine bakar) Benim mola bitmiş, Ferman hoca geç kaldığımı fark etmeden ben kaçayım.. (gider)
Ali Nazlı'ya birkez daha baktı.. Yüzüne gelen saçlarını eliyle düzeltti.. Nazlı'da yavaş yavaş gözlerini araladı..
Ali; Nazlı nasıl hissediyorsun?
Nazlı'nın sesi pek çıkmıyordu..
Nazlı; Daha iyi..
Ali; Bacağına gerekli müdahaleleri yaptım.. Enfeksiyon kapmayacak..
Nazlı; Teşekkür ederim..
Ali Nazlı'nın neden böyle davrandığını anlayamamıştı..
Ali; Nazlı birşey mi yaptım bilmeden?
Nazlı; Ne demek istiyorsun?
Ali; Biraz soğuk davranıyorsun da..
Nazlı; Yorgunum.. Yalnız kalmak istiyorum..
Ali; Peki.. (bozulmuştu)
Dışarı çıktığında anlam veremedi olanlara.. Ne olmuştu ki yine?
Nazlı eline telefonunu aldı.. Birini aradı.. Telefon uzun uzun çaldıktan sonra bir erkek tarafından açıldı..
Berk; Efendim Nazlıcım?
Nazlı; Berk müsait miydin?
Berk; Müsaitim, müsaitim söyle..
Nazlı; Ya yarın yanına gelsem, biraz konuşsak olur mu?
Berk; Tamam da, bir problem yok değil mi?
Nazlı; Yarın konuşalım.. Görüşürüz (kapatır)..
Telefonun kamerasını açıp kendine baktı bir süre.. Gözleri dolar gibi olunca kapatıp uyumaya çalıştı..
Ali ise koridorda yere çökmüş bekliyordu.. Madem odada bekleyemiyordu burda bekleyecekti.. Nazlı'nın ani ruh hali değişimleri onu yıpratsa da vazgeçmeye niyeti yoktu..
Ferman koridorun sonundan Ali'yi görünce şaşırdı.. Yere çökmüş bekliyordu öylece.. Yanına gitti..
Ferman; Ali hayırdır? Ne oluyor yine?
Ali; Keşke bilebilsem..
Ferman; O ne demek?
Ali; Bende ne olduğunu bilmiyorum demek.. Nazlı yalnız kalmak istiyor..
Ferman; Yaşananlardan sonra yalnız mı kalmak istiyor cidden?
Ali; Soğuk davranıyor yine..
Ferman'da Ali'nin yanına çöktü..
Ferman; Biraz daha zaman ver ona.. Eminim yaşananlar ağır gelmiştir.. Yarına düzelir..
Ali; Ben anlamıyorum bazı şeyleri.. Yani herşey bu sefer iyi olacak dediğim anda herşey tepetaklak oluyor.. Neyi yanlış yapıyorum bir bilsem..
Ferman elini Ali'nin omuzuna attı..
Ferman; Bak kardeşim, geçmiş her zaman geçmişte kalmaz.. Yaşananlar bir anda da unutulup gitmez.. Nazlı'nın herşeyi bir anda unutup sana kendini teslim edebileceğini düşünmüyorsun herhalde..
Ali; Tabi ki boynuma atlamasını beklemiyorum ama.. (biraz bekler) Bilmiyorum ya, hiçbir şey bilmiyorum..
Ferman; Geçecek kardeşim, bugünlerde geçecek..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mucizeydin Sen
Cerita PendekGeçmiş her zaman geçmişte mi kalır yoksa bir gün ansızın karşımıza çıkar mı? Yeni bölüm; Her gün