İyi okumalar...
Nazlı yere bakıyordu..
Ferman; Nazlı iyi misin?
Nazlı daldığı yerden kafasını yavaşça kaldırıp, bakışlarını Ferman'a çevirdi..
Nazlı; İyiyim.. Başım döner gibi oldu bir an..
Ferman bu baş dönmelerinden şüphelenmeye başlamıştı..
Ferman; Nazlı seni endişelendirmek istemiyorum ama sence birşeyler ters gitmiyor mu?
Nazlı; Ne gibi?
Ferman; Kafan Nazlı.. Bu baş dönmeleri iyice artmaya başladı.. Bir check-up falan mı yaptırsan?
Nazlı; Yok öyle check-up gerektiren bir durum yok.. Basit baş ağrıları sadece, o kadar.. Biz vakaya dönelim..
Ferman; Bu konu burda kapanmadı haberin olsun.. Hadi gidelim..
.
.
Ali ile Sinem de ikizlerin yatışını yapmıştı.. Ameliyat birkaç saat sonra başlayacaktı..Sinem; Bu kadar gerilmem normal mi?
Ali; Gerilmesen anormal olurdu emin ol..
Sinem; Ya birşey ters giderse Ali..
Ali; Sakın böyle şeyler düşünmüyorsun.. Herşey olması gerektiği gibi olacak..
Sinem; Umarım..
3-4 saat sonra ikizleri ameliyata aldılar.. Küçük komplikasyonlara rağmen ameliyat başarıyla bitti.. Şimdi yapmaları gereken tek şey uyanmalarını beklemekti.. Babaları ise Ali'ye minnettardı.. Ali onları hiçbir hastane almazken almış ve ameliyatın bütün masraflarını üstlenmişti.. Böyle insanları görünce kendi çocukluğunu hatırlıyordu.. Durumları yoktu, çok zorluk çekmişlerdi.. Daha fazla insanın böyle mağdur olmasına göz yumamıyordu..
Sinem; Ya sen ne güzel bir adamsın ya.. (hayranlıkla)
Ali; Ben üstüme düşeni yaptım..
Sinem; Üstüne düşenden çok daha fazlasını yaptın emin ol..
Ali; Beni utandırmaya and mı içtin?
Sinem; He yok.. Gerçeği söylemeye and içtim..
Ali; Böyle insanları görünce aklıma küçüklüğüm geliyor.. Ben çok acı çektim, onlarda acı çeksin istemiyorum..
.
.
Akşam olduğunda ekip vakaları halletmiş, asistan odasında oturuyordu..Demir; Ben çok yoruldum yine ya..
Doruk; Bir insan istisnasız her akşam aynı şeyi mi söyler? Söylüyor işte..
Açelya; Aşkım yorulmuş olabilir Doruk.. Yüklenme hemen..
Doruk; Aman sende hemen savunma mekanizmalarını etkinleştir..
Ferman; Ali ne yaptı acaba ya?
Nazlı; Noldu ki hocam?
Ferman; Bugün yapışık ikizler geliyordu da.. Ameliyatı vardı..
Doruk; Cefama bak sen ya, hiç bize haber vermiyor..
Nazlı; Sana niye söylesin acaba Doruk?
Doruk; Hadi Açelya Demir'i savunuyor hemen de, sana ne oluyor? (sorgulayıcı)
Nazlı sustu..
Doruk; Bende öyle düşünmüştüm..
Açelya; Ya sen niye böylesin ya.. Rahat bırak kızı..
Doruk; Tamam tamam.. Hadi ben çıkıyorum, çok yoruldum.. İyi geceler hepinize.. (çıkar)
Demir; Bana diyene bak..
.
.
Açelya ile Nazlı eve geldiğinde Nazlı'nın modu düşüktü.. Duş alıp kendine acı bir kahve yaptı.. Tabi Açelya'nın gözünden kaçmadı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mucizeydin Sen
Short StoryGeçmiş her zaman geçmişte mi kalır yoksa bir gün ansızın karşımıza çıkar mı? Yeni bölüm; Her gün