6.

149 14 22
                                    

Am scrâșnit din dinți la vederea lui. Cum îndrăznește sa între in casa mea?

Taehyung zâmbea in sinea lui înainte de a se ridica sa-mi ofere un zâmbet dulceag.

Taehyung zâmbea in sinea lui înainte de a se ridica sa-mi ofere un zâmbet dulceag

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


" Sun Hi,Nu aveam nicio idee că Taehyung-ssi este profesorul tău."

"Am fost surprinsa și eu," am spus sarcastica, la care Taehyung doar a zâmbit în colțul gurii.

  Ochii lui au fugit de la Sun Hi la bărbatul din spatele ei. A privit cum acest străin îl privește cu gura ușor deschisă înainte să se compună și să își ia expresia naturală.

Acesta i-a fixat privirea și pentru o clipă, a simțit ceva în interiorul său. Un sentiment ciudat pe care nu îl putea defini. Un sentiment de familiaritate, mai exact

"Ce faci aici?" vocea lui Sun Hi l-a întrerupt în timp ce și-a îndreptat atenția înapoi spre ea.

" Bunicul tau m-a invitat."

Am oftat. " Bunicul te-a invitat?' El a confirmat cu o sprânceană ridicată.

" Bunicule, tu l-ai invitat?'

"Da. De când ai mers să-l ajuți pe Hoseok cu bagajele, am decis să merg eu singur la bancă. Întorcându-mă, m-am oprit să cumpăr carne ca să putem face ceva bun,  având în vedere că este prima zi a lui Hoseok aici. Eram pe punctul de a ajunge la stația de autobuz când un ciclist m-a împins și am căzut. Taehyung-ssi a venit în ajutorul meu și l-am recunoscut imediat. Chiar și atunci când am refuzat, el a insistat să mă ducă acasă în siguranță. Așa că l-am forțat să rămână la cină acum."

"BUNICULE"! Ți-am spus să nu ieși singur. Bătrâne, nu mă asculți" am mers cu pași hotărâți spre el, ignorându-l cu desăvârșire pe acel diavol. "Te-ai lovit undeva?" am întrebat îngrijorata.

"Nu, sunt bine. Am avut o zgârietură, dar el mi-a pus un pansament", a arătat spre Taehyung.

"Arată-mi", am cerut și bunicul l mi-a întins mâna. Am examinat rana perfect pansată. Pentru o clipă, am simțit cum furia mea se potolește puțin. Bunicul era singura mea familie în lumea asta și simteam că i s-a întâmplat ceva, îmi frângea inima.

Taehyung a privit cum Sun Hi vorbea cu atâta grija cu bunicul ei. El s-a întâlnit cu           bătrânul când se întorcea acasă și l-a ajutat când l-a văzut rănit. Să spunem că ciclistul se va intalni cu furia diavolului mai târziu.

"Du-te și odihnește-te în cameră, pregătesc eu cina", i-a spus Sun Hi bunicului ei.

" Nu, lasa-ma sa te ajut!" insista batranul

"Batranule du-te, voi face totul perfect. Te indoiesti de abilitatile mele de bucatar?"

El a scuturat din cap: "Ai genele familiei Kang. Gătitul este în sângele tău, dar lasă-mă să te ajut", a spus.

𝐋𝐮𝐜𝐢𝐟𝐞𝐫|| 𝐊𝐓𝐇 𝐅𝐅 {𝓉𝓇𝒶𝒹𝓊𝓈𝒶} Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum