Am ajuns acasă după o călătoria neplăcut de tăcuta. În toată această perioadă am reușit să-l întreb pe Taehyung de ce s-a numit iubitul meu în fața doctorului, la care el a răspuns: "Ce profesor știe atât de multe despre elevul lui? Nu vreau să creadă că sunt un ciudat". Care părea o preocupare sinceră, așa că am trecut peste asta.
La fel ca în fiecare seară, când am ajuns acasă, Hobi a venit în fugă. M-am oprit când am văzut expresia îngrijorată de pe fața lui. "Ai tușit sânge și nu mi-ai spus?"
Am rămas uimit în timp ce mă uitam la Taehyung. „Ți-am spus să nu-l suni"
„Nu l-am sunat", a spus el. "i-am trimis un mesaj"
"CE. ASTA NU CONTEAZĂ", am strigat înapoi. "Nu i-am spus pentru că se panichează."
" Sun Hi, asta este ceva despre care trebuie mă îngrijorez", m-a întrerupt Hoseok. "Asta nu este normal. Taci și intră înăuntru. Ia medicamentele pe care ți le-am pregătit."
"Hoseok, chiar si doctorul a spus că nu e nimic. Mi-a dat medicamente.", am ridicat punga din mână. "Le voi lua pe acestea."
"Nu le iei pe acelea. Intră și ia cele pe care ți le dau eu", a spus Hoseok.
"Nu vreau medicamentele tale", am strigat. "De ce toți vă comportați așa? NU SUNT UN COPIL. Pot avea grijă de mine. Chiar doctorul a spus că nu există nicio problemă, niciun diagnostic!"
"Sun Hi."a spus Hoseok aproape mormăind. "Intră și ia medicamentele."
"NU", am strigat. "CINE EȘTI TU SĂ ÎMI VORBEȘTI AȘA? EȘTI DOAR UN CHIRIAȘ PROST AICI. NU EȘTI FAMILIA MEA. ÎNCETEAZĂ SĂ TE PORȚI CA ȘI CUM AI UN ROL ÎN VIAȚA MEA", am strigat, cu lacrimi în ochi.
Ochii lui Hoseok s-au lărgit când m-a privit cu durere. Taehyung a intervenit și mi-a strâns mâna cu putere, apoi m-a dus înăuntru.
„Intră și fă ce spune", a spus el cu o voce joasă, dar intimidantă
"Lasă-mă, mă doare", am spus, împingându-l. "Ține-ți gura", i-am spus. "Asta e viața mea și problema mea. Stai departe de ea."
"Sun Hi" vocea lui era plină de furie. "Nu voi mai repeta ce am spus. Fă ce spune Hoseok."
"De ce îți pasă atât de mult?", am spus cu lacrimi în ochi. Aceste cuvinte l-au făcut să se retragă puțin. "De ce naiba îți pasă atât de mult? Nu mi-ai făcut viața destul de rea încât să te prefaci acum că îți pasă? De unde această îngrijorare când mă insulți atât de rău în fața clasei? Sau când mă pedepsești doar pentru că îmi apăr drepturile? Mi-ai făcut destul de mult rău, nu e nevoie să te porți așa acum."
Cu lacrimi în ochi, m-am întors și am fugit din casă. Am continuat să fug, fără să mă opresc. Am alergat până m-am simțit sufocată și am început să respir greu. În timp ce încercam să-mi revin, am simțit o greață. Mi-am pus o mână la gură și am intrat într-un restaurant din apropiere și am mers direct la baie.
Am vomitat tot ce mâncasem dimineața, împreună cu sânge, direct în vasul de toaletă. Vederea aceasta m-a făcut să vomit din nou. Mă durea stomacul și l-am strâns cu putere pentru a reduce durerea.
Am ieșit și m-am pe spălat fața. Ochii erau roșii de la plâns, iar degetele îmi tremurau continuu. Mi-am stropit din nou fața cu apă și am ieșit din magazin și am mers pe străzi. Era târziu, dar nu aveam de gând să mă întorc acasă.
CITEȘTI
𝐋𝐮𝐜𝐢𝐟𝐞𝐫|| 𝐊𝐓𝐇 𝐅𝐅 {𝓉𝓇𝒶𝒹𝓊𝓈𝒶}
FanfictionDiavolul are un nume și este Kim Taehyung. Fiecare fată vrea un băiat rău care ar fi bun doar pentru ea. Dar ce se întâmplă când obții băiatul rău suprem, însuși Satan?