34.

67 10 1
                                    

Hoseok stătea în colțul camerei, încremenindu-și picioarele pe corp, cu o bucată de gheață apăsată pe nas pentru a calma sângerarea. Nu-i venea să creadă cât de mult din puterea lui trebuia să folosească pentru a o vindeca - și asta l-a speriat pentru că a simțit că data viitoare s-ar putea să nu o mai poată salva

Taehyung s-a așezat pe pat lângă o Sun Hi adormită, mângâindu-i capul. Imaginile cu Sun Hi sângerând și cu corpul ei tremurând de durere dinainte au continuat să joace în mintea lui și el a închis ochii pentru a elimina gândurile.

„Hoseok", bărbatul cu părul roșu și-a îndreptat atenția către Taehyung care l-a chemat. „De ce a început asta dintr-o dată?"

Hoseok se uită în podea. Nu a avut niciun răspuns. Bineînțeles că fusese un vindecător pentru halflings înainte. Toți au trecut bine fără prea multe complicații. Dar Sun Hi, era diferită. Cazul ei a fost mult mai intens și Hoseok s-a temut că și înainte de a trece cele 6 luni, va renunța

„Nu știu", a spus el blând. Taehyung a înghețat. Ce a vrut să spună prin „nu știu?".

„Nu am văzut niciodată să se întâmple așa ceva", a continuat el. „Și mă tem că nu pot spune ce ne rezervă viitorul. Omnia Paratus (Fiți pregătit pentru orice)"

Taehyung se uită la Sun Hi și il durea inima. Nu putea îndura să o vadă suferind astfel încă o dată. A simțit o mișcare în timp ce fata se acomoda bine înainte de a sforăi din nou.

"Să vorbim afară. Ea ar trebui să se odihnească", i-a spus el lui Hoseok care s-a ridicat.

Taehyung se aplecă în timp ce o sărută încet pe obraz înainte de a se ridica. Hobi îl privi surprins pentru o secundă. Nu-i venea să creadă că vedea această latură blândă și grijulie a lui Taehyung. Pentru tot ce știa și auzise, ​​Taehyung era nemilos. El era de temut nu numai pe pământ, ci peste tot – chiar și în ceruri.

Acest lucru ar putea însemna un singur lucru - a iubit-o atât de mult pe Sun Hi, încât s-a transformat într-o persoană bună pentru ea.

Au părăsit dormitorul lui Taehyung în timp ce se îndreptau spre camera de zi

"Există ceva care poate opri asta? Dacă nu poți opri, măcar fă-l mai puțin dureros? Orice poțiuni, tehnici de vindecare sau medicamente? Orice...", disperarea din vocea lui Taehyung era reală

"Am de toate. Toate medicamentele posibile care ar putea fi necesare. Am încercat toate tehnicile pe ea, dar nu funcționează. Pur și simplu, nu pot", cuvintele lui s-au oprit când a simțit un nod în gât

Taehyung a înghițit. Nu se simțise atât de neputincios în viața lui. "Aduceți un alt vindecător să vă ajute. Poate că dacă sunteți doi, puteți face ceva...", i s-a crăpat vocea când a spus asta.

„Nu pot, SeokJin nu mă lasă"

La mențiunea dacă SeokJin, ochii lui Taehyung au izbucnit de furie. "Ce-ai zis?". Înainte ca Hoseok să aibă timp să răspundă, a fost aruncat în peretele din spate. Capul i-a lovit podeaua în timp ce icni după aerul care îi părăsise corpul.

„CHIAR VA SPUNE NU CÂND ESTE VORBA DE PROPRIA SA FIICA?"

"Taehyung ascultă-mă..."

Dar înainte de a-și putea finaliza fraza, Taehyung a aruncat ceva. Hoseok s-a eschivat, ghemuindu-se pe loc în timp ce bucata de sticlă a crăpat chiar deasupra lui. Și-a ridicat privirea și a văzut că Taehyung era furios. Ochii lui emanau o nuanță stridentă roșie, așa că probabil fusese stăpânit de mânia lui - păcatul.

„În mod convenabil, a lăsat-o pe Hwayoung însărcinată și a plecat când a murit, lăsând-o pe biata copila fără o figură paternă. Te-a trimis să ai grijă de Sun Hi când ar fi trebuit să fie el cel care să vină și să rămână lângă ea. A neglijat-o toată viața și acum are îndrăzneala să spună nu"

"Taehyung, te rog, ascultă-mă. Nu este ceea ce crezi tu... te rog doar...", Hoseok nici măcar nu și-a putut finaliza cuvintele pentru că a simțit o mână invizibilă prinzându-l de gât. S-a zbătut de perete când i s-a tăiat respirația

Taehyung era incontrolabil. S-a transformat în diavol și nu a avut nicio stăpânire asupra acțiunilor sale.

Hoseok a fost aproape pe punctul de a leșina până când Sun Hi a fugit afară.

„LĂSA-L, ÎL VEI UCIDE", i-a strigat ea lui Taehyung înainte de a-l împinge.

Bărbatul a ieșit din gânduri când și-a dat seama ce face. Taehyung se uită în timp ce Sun Hi se repezi la Hoseok care era pe podea aproape inconștient.

A pierdut controlul asupra acțiunilor sale și i-a făcut asta lui Hoseok. Fata se uită la el, furia picurându-i din ochi în timp ce îl privi înainte de a se uita din nou la Hobi.

„Trezește-te Hobi, te rog trezește-te", l-am plesnit ușor pe obraz. Am auzit mormăit în timp ce Hoseok închise ochii

Dădu din cap și se ridică. Văzându-l pe Taehyung, s-a uitat blând în jos. Taehyung a vrut să spună ceva, dar s-a oprit când a văzut cum a reacționat Hoseok. Se simțea vinovat că i-a făcut asta.

„Motivul pentru care am spus că SeokJin va refuza este pentru că... doi vindecători nu pot lucra împreună. Puterile noastre de vindecare se anulează reciproc și, în loc să facă bine, fac mai mult rău persoanei pe care o vindecăm. De aceea am spus că Seokjin nu va permite niciodată acest lucru."

Taehyung se uită în jos, vinovăția scrisă pe toată fața lui. Nu-i venea să creadă că nici măcar nu i-a dat lui Hoseok o șansă să explice înainte de a-și elibera toată furia asupra lui

A fost tăcere până când Sun Hi a vorbit.

"Am auzit totul", ambii bărbați au privit-o îngroziți. „Ce?", o întrebare inaudibilă a părăsit buzele lui Hobi'

"Tatăl meu", aproape m-am înecat când am spus asta încercând Taehyung sa își revină

Vocea certurilor lor mă trezise și am ieșit să văd care e treaba. Atunci am auzit totul.

„Nana nu este ceea ce părea", a început Hoseok, dar am clătinat din cap.

"Este exact ceea ce pare. El este aici, în jurul meu. Te-a trimis, dar nu a putut veni el însuși. Asta spune destul despre el. Nu cred că am nevoie de o explicație."

Hoseok închise gura, nefiind sigur ce i-ar putea spune fetei. Făcându-și ceva curaj, a spus „Vrei să-l cunoști? Va răspunde la toate întrebările tale."

Am fost uimita. Îl întâlnesc? Îl întâlnesc pe tatăl meu? Cum ar fi el? Ar avea și el aripi ca și Taehyung? Toată viața m-am întrebat cine este tatăl meu și acum că am avut șansa să-l cunosc, sa refuz?

M-am uitat la Taehyung care ar să-mi spună ceva, să-mi ceară scuze și să explice, dar mi-am întors repede capul. Nicio explicație nu putea justifica acțiunile sale. Aproape că l-a ucis pe Hoseok.

"Mă voi întâlni cu el. Este timpul să primesc răspunsuri. Are multe de explicat și sunt dispusa să ascult orice are de spus."

𝐋𝐮𝐜𝐢𝐟𝐞𝐫|| 𝐊𝐓𝐇 𝐅𝐅 {𝓉𝓇𝒶𝒹𝓊𝓈𝒶} Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum