Güney'in evine yerleşme girişimimden 3 gün önce—-
Kafamda sürekli bir çözüm aradığım doğruydu. Kendimden aşırı derecede sıkılmıştım. Aldatılmış, kandırılmış, arkadaşlarından uzaklaştırılmış bunalımda ve sürekli çözüm arayan bir kızdım. Hayatımda kendimi hiç mental olarak bu kadar zorlamamıştım. Çözüm bulamadıkça daha derinlere gömülüyordum. Depresyonun kucağına doğru kendimi yavaşça teslim ediyordum. Ancak şimdi hiç sırası değildi. Kafamın içini minik parçalara bölerek kendimi organize etmeye çalıştım.
-Öncelikle Deniz ile olan ayrılığımı aşmam gerekiyordu. Bu günlük hayatımı bile etkileyen bir takıntıya dönüşmüş durumdaydı. Aynaya her baktığımda kendimden nefret ediyordum. Güzelliğim ve becerikliliğim günler geçtikçe yerini bunalıma bırakıyordu.
-Hayallerimi yeniden yakalamam gerekiyordu ama şu an hayallerimin bile çok kafası karışıktı. Onları nerede bırakmıştım? En son neredeydik? Bir youtube kanalı açacaktım, hafif ünlü olacaktım. Ancak aldatılmak o sıralarda aklımda yoktu. Bu hayali neresinden yakalayabilirdim?
-Acilen dersleri toparlamam gerekiyordu. Geçen yılın finallerinde çuvalladığım için not ortalamam düşmüştü ve onları toparlayamazsam Erasmus dahil tüm yurt dışı planları suya düşecekti.
-Biraz kilo vermek istiyordum, 5-7 kilo arası kadar fazlam oluşmuştu. Eating my feelings olayı bana hiç yaramıyordu. Acilen abur cuburu bırakıp eski halime geri dönmem lazımdı.
Liste gittikçe uzayacak gibiyidi. Yazdıkça sanki kalemimden daha fazlası dökülmek istiyordu. Kendimi o kadar ihmal etmiştim ki ruhum onunla az biraz ilgilenince daha fazlaaa daha fazlaa diye haykırıyor gibiydi. Bekleyen işler ve planlar o kadar fazlaydı ki öncelik sıralaması yapacak durumda olmadığımı fark ettim. Kahvemden bir yudum alarak el yazımla notlar aldığım çizgisiz saman kağıtıma şöyle bir baktım. Her zaman aynı kağıdı ve kalemi kullanmayı akıl edecek kadar prensip ve zevk sahibi ben ne hale gelmiştim böyle? Kahvemin sertlik derecesi bile yıllardır aynı kararlılıkta devam ederdi. Hayatım alt üst olmuştu evet. Ne bileceksin hayatının altının üstünden daha güzel olmadığını derlerdi ya, biliyormuş insan. Daha güzel değildi işte.
Bundan sonra hayatımda aşka yer yoktu. Sadece kendime odaklanacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güney'in Misafiri
Chick-LitGüney'le Miray... Hayatları boyunca beraberlerdi, büyüyüp daha da yan yana gelmek zorunda kalana kadar başlarına geleceklerin farkında değillerdi. ....... "Lütfen durur musun rahatsız ediyorsun," derken kalçalarımın iki yanını saran rahatsız edici e...