Κυνηγός ονείρων - Προαναγγελία

274 40 56
                                    

πίνακας: Σιταροχώραφο με κοράκια - Βίνσεντ βαν Γκογκ


"...Παίρνει βαθιά ανάσα και προχωράει. Θα το διασχίσει το ξεχασμένο μονοπάτι, θα τα καταφέρει αυτή τη φορά και δεν θα τους κάνει τη χάρη να σκύψει το κεφάλι. Θα περάσει περήφανα δίπλα τους και θα χαθεί μέσα στα ομιχλώδη τείχη.

-Γελάτε, με χλευάζετε, απλώνετε τα σιχαμένα χέρια σας να αρπάξετε κομμάτια από τη σάρκα μου, αλλά εγώ γελάω από μέσα μου μαζί σας. Σάς αγνοώ, γιατί θα τα καταφέρω. Κοιτάζω πέρα βαθιά στον ορίζοντα, εκεί που η ομίχλη έχει καλύψει τα πάντα. Το ξέρω, το νιώθω. Εκεί πρέπει να φτάσω. Εκεί, πίσω από την πηχτή ομίχλη έχουν κρύψει τα φτερά μου."

Καλώς ορίσατε στον "Κυνηγό ονείρων". Καλώς ορίσατε στον εφιαλτικό κόσμο της Έμμα Πιερ.

Ο νεαρός γιατρός Ντανιέλ Τριξ, αναλαμβάνει τη θέση του Ψυχίατρου, στο επαρχιακό ιδιωτικό πρότυπο νοσοκομείο "Hôpital d'Emma", στην όμορφη περιφερειακή μικρή πόλη Γκρυγιέρ, στους πρόποδες των Άλπεων, στην Ελβετία. Θα αντικαταστήσει τον απερχόμενο Δρ. Γκερτ, έναν ώριμο εξαίρετο επιστήμονα, ο οποίος και τον πρότεινε με ενθουσιασμό για να καλύψει την αποχώρησή του.

Η εμφάνισή του στο νοσοκομείο, θα προκαλέσει μια σχετική "αναστάτωση", κύρια λόγω του νεαρού, γοητευτικού και αντισυμβατικού του χαρακτήρα. Θα τον υποδεχθεί η διευθύντρια του νοσοκομείου, ενός εντυπωσιακού ιατρικού κέντρου, η Δάφνη Μοριέ.

Άμεσο αντικείμενό του γιατρού θα είναι η υπόθεση της νεαρής Έμμα Πιερ, η οποία, μαζί με τους γονείς της, ενεπλάκησαν σε ένα τρομακτικό τροχαίο δυστύχημα. Ο πατέρας της σκοτώθηκε, η μητέρα της έμεινε ανάπηρη και η ίδια βρίσκεται σε βαθύ κώμα μετά από ένα τρομακτικό σοκ.

Η μητέρας της Έμμα, η Μισέλ Πιέρ, έχτισε με δική της πρωτοβουλία αυτό το πρότυπο νοσοκομείο αγωνιζόμενη να επαναφέρει την κόρη της. Έναν αγώνα, που, παραδόξως, τον πιστεύει μόνο η ίδια καθώς όλοι οι άλλοι θεωρούν την υπόθεση παντελώς χαμένη.

Στον αγώνα της αυτό και στην πίστη της για την επαναφορά της κόρης της, θα εμπιστευθεί και θα βρει αρωγό τον νεαρό γιατρό, που θα ξεκινήσει ένα παράξενο και ιδιαίτερο ταξίδι στον κόσμο της Έμμα. Ένα "κυνήγι ονείρων", μέσα απ΄ το οποίο θα προσπαθήσει να συναντήσει τη συνείδηση της νεαρής κοπέλας και να βρει απαντήσεις στα αίτια που προκάλεσαν το σοκ, το οποίο την οδήγησε σε βαρύτατο χρόνιο κώμα.

Ένα "κυνήγι ονείρων", που θα οδηγήσει τον νεαρό γιατρό και όχι μόνο, σε ένα ταξίδι στον ανείπωτο νοσηρό τρόμο και στους σκοτεινούς εφιάλτες που στοιχειώνουν την Έμμα Πιερ.

Λένε πως τα όνειρά μας είναι βάρκες, που πλέουν στα αλλόκοτα νερά της ψυχής και του ασυνείδητου κόσμου μας. Σε νερά με διάφορα χρώματα, άλλοτε ήρεμα και γαλήνια και άλλοτε ανταριασμένα μέσα σε θύελλες και φόβο.

Ο Ντάνιελ Τριξ, είναι ένας "κυνηγός ονείρων".

Σας καλωσορίζω στο καινούργιο μου μυθιστόρημα. Ένα δραματικό θρίλερ περιπέτειας με σαφείς κοινωνικές αναφορές. Θα χαρώ για τη συμμετοχή, τις παρατηρήσεις και τα σχόλιά σας. Καλή σας ανάγνωση.

Κυνηγός ονείρωνWhere stories live. Discover now