ခေါင်းလေးငုံ့ကာ တောင်းဆိုနေတဲ့ Daisy ရဲ့ မေးစေ့လေးကနေမလိုက်ကာ ခေါင်းကိုမော့စေပြီး နှုတ်ခမ်းလေးကို တချက်နမ်းလိုက်ကာ အကြည့်ချင်းစုံလို့
" Daisy သာ လိုချင်ရင် အချိန်နေရာမရွေး မောင် ခန္တာကိုယ် က Daisy အပိုင်ပဲ "
ဒါဟာ Daisy စီက ပထမဆုံးတောင်းဆိုခြင်းပင်
ခေါင်းလေးစောင်းကာ ကျွန်တော်လည်ပင်းသားတွေကို နမ်းနေတဲ့ Daisy ရဲ့ လည်ပင်းသားတွေကို ကျွန်တော် က တဖန် ပြန်လည် စုပ်ယူနမ်းရှိုက်ရင်းး Daisy အကျီအောက် လက် လျိုကာ ပွင့်ချက်လေးတွေကို ချေပေးနေလိုက်သည်...Daisy ရဲ့ လက်ချောင်းလေးတွေက J ရဲ့ shirt အကျီ ကြယ်သီးလေးတွေကို ဖြုတ်ကာ J ရဲ့ အကျီကို ဆွဲချွတ်ချလိုက်ပြီး သူအကျီတွေက်ုလည်း သူဘာသာ ချွတ်လို့နေသည်..J ရဲ့ ဘောင်းဘီတို့ကိုလည်း သူကသာ အကုန်ချွတ်လိုက်တာကြောင့် ခဏအကြာမှာ အဝတ်အစားတွေက နေရာစုံမှာ ပြန်ကျဲလို့ နှစ်ဦးစလုံးမှာတော့ အဝတ်ဆိုတာမရှိတော့..
ကုတင်ပေါ် တွန်းခံလိုက်ရတဲ့ J ..J ရဲ့ ခြေထောက်နှစ်ချောင်းကြားဒူးထောက်ထိုင်ကာ J Di*k ကို စုပ်ပေးနေတဲ့ Daisy..
Daisy ရဲ့ အပြုအစုမှာ ထောင်မတ်နေတဲ့ Di*k က ပါးစပ်ပေါက်လေးထဲ ဝင်လိုက်ထွက်လိုက်နဲ့..အတော်ပင်ကြည့်လို့ကောင်းသည်..
မဆန့်ကာရော စုပ်ပေးနေတဲ့ Daisy က မျက်ရည်လေးတွေဝဲလို့ ထို မျက်ဝန်းအိမ်လေးနဲ့ မော့ကြည့်လာရင် ပိုလို့တောင် -ိုးချင်စိတ်က ပြင်းပြလာလေပဲ..
Di*k ကိုကိုင်ကာ အပေါ်အောက်ပွတ်သပ်လိုက် လျှာဖြင့် တချောင်းလုံးလျက်လိုက်. အောက်က အရာလေးကိုလည်း စုပ်လိုက် ငုံလိုက် နည်းမျိုးစုံ ပြုစုပေးနေသည်..
" အာ့ Daisy အရမ်းကောင်းတယ်ကွာ အာ့ အာ့..Daisy မင်း Di*k စုပ်တာ အရမ်းတော်တယ်..ဟုတ်တယ်...ပြင်းပြင်းလေး..စုပ်ပေး.အာ့..Daisy မင်းပါးစပ်ပေါက်လေးက ရှယ်ပဲကွာ နွေးနေတာပဲ...shit.. မောင် -ိုးမယ်ကွာ မင်း ပါးစပ်လေးကို.. အင့်..အာ့ စောက်ရမ်းကြိုက်တယ်ကွာ "
Daisy ခေါင်းကို ထိမ်းကိုင်ပြီး အပေါ်အောက်
ဆောင့်ဆောင့် ချကာ စုပ်ခိုင်းနေပြီး..အောက်ကနေ ဆောင့်ဆောင့် -ိုးနေတာကြောင့် အရည်ကြည်နဲ့ တံတွေးနဲ့ရောကာ Daisy အသံရော -ိုးတဲ့အသံပါ အသံစုံကိုထွက်လို့ နေသည်