35

5.2K 348 33
                                    

Tae ဟာနေမကောင်းဖြစ်သွားတာကြောင့်ပန်းဆိုင်ရော ဆေးရုံကိုပါ တပက် လောက်မသွားနိုင်ခဲ့ ..

နေပြန်ကောင်းတဲ့ နေ့မှာတော့ ဆိုင်ရဲ့ အလှဆုံးပန်းလေးတွေကို ယူကာ ဆေးရုံသို့ ပျော်ရွှင်စွာထွက်လာခဲ့သည်...

အထူးအမှာစာ ရထားတာကတော့ လူနာအသစ်က သူ့အခန်းမှာ Daisy ပန်းလေးထားချင်တယ်ဆိုသောကြောင့် Daisy ပန်းစီးလေးကို လှလှလေးစီးလို့ သီးသန့်ယူလာသေးသည်...

ဆေးရုံရောက်တော့ လက်ထဲက ပန်းလေးတွေကို ဆေးရုံထဲရှိ လူနာအမျိုးသမီးကြီးများကို တယောက်တပွင့်လို​က်​ပေးပြီး ကျန်ရှိနေတဲ့ Daisy ပန်းစီးလေးကို ကြည့်ကာ

Tae pov..Daisy...

Tae ဟာ အကိုဖြစ်သူမှာထားတဲ့ ပန်းလေး
ကြောင့် ပန်းလေးယူကာ အကိုဖြစ်သူအခန်းသို့ရောက်လာခဲ့သည်..

" Hyung Hyung မှာထားတဲ့ ပန်း "

Jin ဟာ တဖက်နဲ့ ဖုန်းပြောနေတာကြောင့် Tae ဝင်လာတာကိုကြည့်ပြီး လက်ထဲက ပန်းစီးကိုသူ့အစားသွားပေးပေးဖို့ ပြောလိုက်သည်..

" Taehyung အဲ့တာကို အကို့ အစား အခန်း 1001 ကိုသွားပေးပေးပါလား "

" အာ ဟုတ် Hyung ရတယ် သွားပြီနော် "

Taehyung ဟာ အခန်း 1001 ရှိရာအထပ်သို့ Daisy ပန်းစီးလေးကိုင်ကာတက်လာခဲ့လိုက်သည်..အခန်းဝရှေ့အရောက် တံခါးလေးခေါက်ကာ အထဲက ပြန်မဖြေတာကြောင့် တံခါးလေးကို ဖြေးဖြေးချင်းဖွင့်ကာ ဝင်လာလိုက်တော့သူကိုကျောပေးကာရပ်လို့နေပြီး ပြတင်းပေါက်ဘက်မျက်နှာမှုကာ အပြင်သို့ကြည့်နေတဲ့ လူတဦး.. သူဝင်လာတာကိုသိသွားလို့ထင်တယ် သူ့ဘက်လှည့်ကာကြည့်လာတဲ့ ချိန်....

" J "

သူရှေ့မှာဆေးရုံဝတ်စုံနဲ့ လူက သူချစ်ရတဲ့ J ဖြစ်နေတာကြောင့် Daisy ဟာ..လန့်လည်းလန့်သွားသလို တချိန်ထဲမှာ ဆိုးရိမ်စိတ်က ဝင်လာခဲ့သည်..

ဒီဆေးရုံဟာသာမာန်ဆေးရုံတရုံမဟုတ် စိတ်မကျန်းမာတဲ့သူတွေသာ တက်ရောက်ကြတဲ့ ဆေးရုံဖြစ်နေတာကြောင့်ပင်..

တဖက်ကလူကတော့ သူ့ကိုမြင်သွားချိန်မှာ မည်
သည့်အံ့သြမှုမျှ မပြသော်လည်း သူ့အနားရောက်လာကာ Daisy လိုပြောလိုက်ချိန်မှာ Daisy ဟာ သူ့ကိုပြောတယ်ထင်သွားခဲ့ပေမယ့် J ဟာ Daisy လက်ထဲကပန်းလေးကိုသာပြောနေခြင်းဖြစ်သည်.. ပန်းစီးလေးကိုလှမ်းယူလိုက်ကာ မွှေးကြူလိုက်ပြီး Daisy ကိုပါ ကျေးဇူးတင်စကားပါဆိုလာခဲ့သည်..

Daisy  (complete) Where stories live. Discover now