ဆိုဖာမှာထိုင်နေရာကနေ Daisy ရဲ့ ခန္တာကိုယ်လေးကို လှည့်ကာထိုင်စေလိုက်တော့ Daisy က J ကိုကျောပေးလျက်အနေအထားမှာ Daisy ဝတ်လို့ထားတဲ့ shirt အကျီကို အနည်းငယ်ဆွဲချလိုက်ကာ အနောက်ကနေ ကျောပြင် ပခုံးတို့ကို အနမ်းပေးလို့နေတဲ့ J..
"Daisy ရှေ့ကိုကြည့်လိုက် ဘယ်လောက်လှလည်းလို့ "
J ပြောမှသာရှေ့တည့်တည့်ကိုမျက်စိရောက်မိတော့တဲ့ Daisy..မြင်လိုက်ရတာကာ ကိုယ်လုံးပေါ်မှန်မှာပေါ်လို့ နေတဲ့ သူရဲ့ပုံစံ..
ကိုယ်တုံးလုံးဖြစ်လုဖြစ်ဆဲအနေအထား shirt အကျီတထည်သာဝတ်လို့ထားပြီး ထိုshirt အကျီကလည်း မကျွတ်ရုံတမယ်..."ဟာ J "
သူပုံသူမြင်ပြီးရှက်သွားတာကြောင့် J ရဲ့ ပေါင်ပေါ်ခွထိုင်ထားတာမို့ ပေါင်ကားလို့နေတာကြောင့် ပေါ်ပေါက်နေတဲ့ ပန်းနုရောင် သူ့ညီငယ်က မထောင်တထောင် ဘယ်ညာယိမ်းလို့နေတော့ Daisy ဟာ ပေါင်ကိုစိချလိုက်သည်.. J ဟာ လက်နဲ့ ထောက်ထားကာ ပြန်ဆွဲခွာလိုက်ပြီး Daisy ရဲ့ ညီငယ်ကို လက်နဲ့ဆုတ်ကိုင်လိုက်သည်..
"J "
" လှတယ် သိပ်လှတယ် "
J ဟာ Daisy ရဲ့ ပခုံးသားလေးတွေကို စုတ်ကာအနမ်းပေးလို့ မျက်လုံးတို့က မှန်ကနေအကြည့်မလွဲ..
လက်တဖက်က ပွင့်ချပ်လေးကို ချေကာ လက်တဖက်က ညီငယ် ကို အပေါ်အောက်ပွတ်လို့နေ သည်..
Daisy ဟာ J ရဲ့ အထိအတွေ့ကြောင့် ခုဏရှက်လို့နေတဲ့စိတ်ကမရှိနိုင်တော့ ..J ရဲ့လက်မောင်းတို့ကိုဆုတ်ကိုင်ထားကာ နှုတ်ခမ်းလေးကိုက်လို့ အသံခက်တိုးတိုးလေးနဲ့သာ ငြီးနေမိတော့သည်...
" အာ အာ အာ အာ အင်းးးအာာ အာာ အွန်းးး"
နောက်ပြန်လှည့်ကာ ခေါင်းလေးစောင်းလို့ J ရဲ့ ခေါင်းကိုထိန်းကိုင်လိုက်ကာ နှုတ်ခမ်းခြင်း စုပ်ယူနမ်းရှိုက်လို့နေသည်. ထိုင်နေရာကနေထကာ မက်တပ်အနေအထားမှာလည်း အနမ်းတို့ကမပျက်ကာ တဖြေးဖြေး ကုတင်ပေါ်တက်လို့သွားတဲ့ Daisy..
ကုတင်ပေါ် ပက်လက်အနေအထားလက်ထောက်ထားကာ ဒူးကိုထောင်လို့ပေါင်ကိုကားထားတဲ့ Daisy..Daisy အကြည့်တို့က J စီက မလွဲသလို J အကြည့်တို့ကလည်း Daisy စီက မလွဲ..