ARAF-12

447 194 226
                                    

MERHABA PATATES KIZARTMALARIMMM 🍟🍟

Görüşmeyeli umarım iyisinizdir.

Bölüm şarkımız: The Weeknd, Ariana Grande - Die For You (Remix)

OY VERMEYİN UNUTMAYIN

İYİ OKUMALAR

2 gün sonra...

"Ani hareketler yapma Hazal!" dedi ve hızlıca yanıma geldi. 

Kim mi?

Tabii ki Merve.

Uzanmaya çalıştığım kupayı alıp bana uzattı. Kupayı alırken teşekkür etmek için yüzüme şirin olduğunu düşündüğüm bir ifade yerleştirdim. Ancak bu çabalarım boşunaydı. Çünkü Merve bu yemi yutmamış, azarlayacakmış gibi bakmaya devam ediyordu.

Ellerini göğsünde birleştirdi ve sağ ayağıyla yerde ritim tutmaya başladı. "Kızım ameliyat olalı iki gün oldu neden küçük afacan çocuklar gibi oraya buraya el atmaya çalışıyorsun? Söyle bana ben yaparım."

"Bütün işi zaten sen yapıyorsun, alt tarafı bir kupaya uzandım. Bir şey olmaz bundan." elimdeki kupayı tezgahın üstüne koydum. Buzdolabından sütü ve nesquiki çıkardım. Kupaya nesquikten iki kaşık koyup üzerine süt ekledim. Hava sıcak olduğu için sütü ısıtmak istememiştim. Yeteri kadar sütü koyduktan sonra aldıklarımı tekrar buzdolabına yerleştirdim. Merve de kupamı almış balkona doğru ilerliyordu.

Koltuklara oturduktan sonra Merve'nin elindeki nesquikli sütümü alıp bir yudum içtim. Hastaneden çıkalı iki gün olmuştu. İki gün boyunca yaptığım tek şey evde oturup Esat ve Tunç'u beklemekti.

Evet, o gün abimi görmüştüm.

Esat abimi görmeme oldukça şaşırmıştı ama hiçbir şey söylememişti. Taburcu olduğum gibi evden hiç çıkmamamı ve ondan haber beklememi istemişti.

Olayların gitgide daha da karmaşık hal almasına içten içe korkuyordum. Babam denilen o şerefsiz, şimdi ise abim. 

Bana notlar gönderen kişi abim miydi? O adamlarla birlikte miydi yoksa?

Cevaplanması gereken bir sürü soru...

"Bebeğim düşünmeyi bırakıp biraz rahatlasan mı?" sessizliğin bozulmasıyla Merve'ye baktım. Konuşmadan önce derin bir nefes aldım.

"Haklısın ama olmuyor. Babam, tanımadığım bir çete, şimdi de abim. Hepsi arka arkaya üstüme gelip dert olmaya başladılar. Bir de şu dava olayı var. En azından onu atlatmak istiyorum." kupamı sehpanın üzerine koydum ve Merve'ye doğru döndüm.

Merve de benim gibi oturdu ve saçlarımı okşamaya başladı. " Haklısın bebeğim. Her şey sarpa sarmaya başladı ama kendi iyiliğini de düşün lütfen."

Bu olayların dışında kalmak benim için en büyük iyilik olacaktı ama maalesef buradaydım. Merve saçlarımla oynadığı için hafiften uykum gelmeye başladı. Omzuma dikkat edecek şekilde Merve'nin göğsüne başımı koydum.

"Bana masal anlatır mısın?" dedim sevimli olduğunu düşündüğüm sesimle. Bu isteğime karşı Merve'nin göğsü inip kalktı. Saçlarıma minik bir öpücük bıraktı.

ARAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin