Аріель
— Вони! Виглядають! Так! Мило! — Круглі очі Пенні стали ще більше, коли вона поклала гірлянди у вигляді зірочок у наш величезний візок. Ми тим часом дісталися до відділу з покривалами, але яскраві квіткові візерунки, що кидалися мені в очі з усіх боків, змусили мене наморщити ніс. Я востаннє погладила одну з різнокольорових тканин, потім обернулася до подруги.
Пенні я зустріла на вступних лекціях. Ми обидві прийшли надто рано і, поки чекали, почали базікати. Ми швидко здружилися. Тому, що Пенні теж була новенькою. Її історії я повністю не знаю. Лише те що батьки Пенні розлучені та після смерті матері вона переїхала в Портленд в пошуках батька. Тепер ми разом знаходилися в Ікеа, щоб купити деякі декоративні штуки для наших кімнат.
— Візьми ту, з квітами, — сказала вона і зникла в наступному відсіку з товарами. — Або рожеву!
За мить її руда копиця волосся здалася над полицею з лампами. Очевидно, Пенні стояла навшпиньки, і це виглядало так, ніби їй довелося сильно витягнути шию.
Я знову глянула навколо. Мені відчайдушно хотілося мати місце, яке можна облаштувати самій, але квіткові візерунки не були моєю фішкою. Не зважаючи на те, що мені подобався жіночний стиль, я віддавала перевагу простим дизайнам. Я продовжувала йти проходом. Пенні підняла кілька ламп, щодо яких я висловила свою думку. Наприкінці ряду я помітила кремове покривало, яке було грубо пов'язане гачком і з бахромою по краях. Воно відмінно підійде до бежевих штор, які я вже поклала в машину.
— Як тобі це? — Крикнула я, тримаючи в руках покривало. Пенні з нічником у вигляді рожевої парасольки виглянула з-за рогу.
— Красиво. Підходить до інших речей, — відповіла вона, піднімаючи лампу. — Як щодо цього?
Навіть з такої відстані я помітила блискітки на парасольці.
— Схоже, ти викрала його з дитячого відділу.
Пенні посміхнулася і поклала нічник у візок.
— Бінго!
Звичайно, Кай, би розлютився, якби я прийшла з чимось подібним. З іншого боку, його не цікавило, як я обставляю свою кімнату. Мені довелося провести в хостелі весь останній тиждень, перш ніж Кай зміг нарешті віддати мені ключі від квартири. У мого попередника пішло більше часу, ніж було дано, щоб забрати своє ліжко. Але сьогодні особливий день – я переїду до нової кімнати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Останній лист про неї
RomanceМи були повними протилежностями один до одного. Як плюс та мінус на магніті. Як супергерой і суперлиходій у коміксі. Як ніч та день. Якщо вона завжди вигукувала "О, боже", то я звик говорити "О, чорт". Вона була ще не зіпсована цим життям, а я вже д...