Розділ 2

37 3 0
                                    

Аріель

Уайт

Я дивилася на табличку з ім'ям поруч із дзвінком. Нахиливши голову набік, я підняла палець, але потім зупинилася і в останню секунду відсмикнула його. Я щільно стиснула губи, і зімкнула пальці в кулак. В моїх думках стали проноситися події останніх днів: роки сварок з батьками, 2119 миль та 32 години їзди. Але принаймні я нарешті опинилася в Портленді.

Свобода. Я нарешті вільна.

Тільки одна думка про це підтримувала мене протягом останніх двох тижнів. Тепер я могла будувати своє життя, робити те, що хотіла. Останні 19 років були складними. Я відчувала себе пташкою, яку випускають з клітки всього на пару хвилин на день, щоб вона виконала кілька трюків. Якщо це можна назвати трюком – не потрапляти в колотнечі на вечірках, мило посміхатися і вести невимушені бесіди ні про що з незнайомцями. В цілому, я – хороша актриса. Або поганий птах. Видимість добробуту завжди стояла на першому місці у моїй сім'ї. У мене було елегантно укладене волосся, я носила майстерно пошитий дизайнерський одяг – до цього додавалася досконала посмішка, що з'являється після натискання кнопки, яку я освоїла ще в дитинстві. Я мала виглядати ідеально – принаймні намагатися. Ось чому моєю першою офіційною справою як студентка університету (крім упаковування коробок з речами) став похід у найближчу перукарню, щоб обрізати, і перефарбувати довгу гриву блондинистого волосся. Тепер мої щоки обрамляли довгі каштанові пасма. Вперше за багато років я носила кучері мого натурального відтінку – те, що мама ніколи не схвалила б. Вона ненавиділа колір мого натурального волосся і взагалі вважала, що блондинистий колір більш елегантний і багатий. Протягом багатьох років вона кожні чотири тижні затаскувала мене в один з елітних салонів, щоб підфарбувати відрослі коріння: на мене починали косо дивитися, як тільки волосся відростало більше, ніж на пів сантиметра. Вона наполягла, щоб я перефарбувалася в медову блондинку, так мій незвичайний колір очей – зелений – виглядав якнайкраще. Ще бувши дівчинкою, мені доводилося вставати рано вранці й боротися з випрямлячем, щоб моє волосся ідеально обрамляло обличчя. Тепер із цим покінчено назавжди. Більше ніколи я не дозволю комусь – і особливо моїй матері – контролювати чортів колір мого волосся.

За один спогад про перегляд попередніх квартир мене кидало в жах. Саме тому мені, напевно, було так важко натиснути на дзвінок для того, щоб оглянути останній варіант.

Останній лист про неїWhere stories live. Discover now