Аріель
— Чому саме квітучі вишні? — Запитав Кай перериваючи мовчання між нами. Його мускулисте тіло пригорнулося ближче, обдаючи мене своїм теплом і гарячим диханням. Він сидів позаду мене обхопивши мою талію однією рукою, а другою акуратно водив кистю по полотну, вирисовуючи темно коричневого кольору вітки. Картина була майже закінчена. Вишневе дерево на берегу озера. Малюнок виявився настільки яскравим і чітким, ніби варто простягнути руку, і ти опинишся там. Не знаю, скільки часу ми так просиділи, але за вікном уже зайшло сонце. Години дві, мабуть. Рожево-жовтогарячі промені пробивалися крізь білі штори. Настільна лампа була єдиним джерелом світла. Навколо нас був розкинутий наш одяг і пусті, використані коробки з під китайської їжі, яку ми замовили раніше. Моє тіло було закутане у кремового кольору покривало. На Каї ж залишилися лише боксерки. Звичайно, він був не проти залишитися зовсім оголеним, та і я теж, але тоді я б просто не змогла зосередитися на малюванні.
— Тому що вони красиві й ... не знаю, квіти так швидко в'януть, — відповіла я і злегка усміхнулася. — У дитинстві бабуся щовесни возила нас із братом до Вашингтона на фестиваль квітучої вишні. І я цілий рік чекала на цю поїздку.
На мить я замовкла.
— Але коли мені було сім років, вона захворіла. У неї виявили рак. І подорожі довелося відкласти. Я насилу розуміла, що вона могла померти, піти та більше не повернутися, тому вона розповіла мені про сакуру. Люди з'їжджаються з усього світу до Японії, щоб подивитися, як цвітуть дерева. Цей сезон триває недовго, але видовище захоплює дух. А потім квіти в'януть, опадають на землю і розносяться вітром. Бабуся говорила, що період цвітіння вишні – це життя. Миле і красиве, але зрадливо коротке. Ось чому не варто витрачати його на те, що тобі не хочеться робити. І варто проводити його з людьми... яких любиш.
Кілька секунд Кай мовчав, роздумуючи над моїми словами, а потім кивнув.
— Я про тебе зовсім нічого не знаю. Як тебе занесло в Портленд? — Запитав Кай, пильно дивлячись на мене.
Мій пульс почастішав. У мене просто не залишалося сил бігти й що-небудь приховувати. Мої очі повільно заплющились, а губи розплющилися для глибокого вдиху.
— Аріель? — Перепитав він. Перед моїм обличчям з'явилося обличчя Кая. Він сів навпроти мене й обережно торкнувся моєї руки.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Останній лист про неї
RomanceМи були повними протилежностями один до одного. Як плюс та мінус на магніті. Як супергерой і суперлиходій у коміксі. Як ніч та день. Якщо вона завжди вигукувала "О, боже", то я звик говорити "О, чорт". Вона була ще не зіпсована цим життям, а я вже д...