Розділ 35

17 2 0
                                    

Аріель

Мої очі різко розплющилися, коли я відчула, як палець намацує мій вхід.

— Ні! — Я закричала від жаху.

— Хмм ... це для мене, кохана? Ти мокра для мене, чи не так?

Я завмерла і мене охопило оніміння. Адріано грубо притиснув мене до себе, його долоня сильно притулилася до мене. Я здригнулася і смикнулася від страху і від огиди.

Він смоктав мій сосок, кусав і мучив шкіру. Адріано трохи відсторонився, поки не глянув на мене зверху вниз.

Від усмішки на його обличчі у мене скрутило живіт, поки я не подумала, що мене зараз знудить. У ньому було так багато обіцянок. Темні обіцянки. Кожен день був болісним. Щодня моє тіло зазнавало насильства. З кожним днем моє серце ще трохи розбивалося. Щодня мені хотілося знову опинитися в обіймах Кая.

І щодня я сподівалася, що Кай мене знайде.

Але він не прийшов по мене. Все ж. Я все ще сподівалася. Я й досі вірила. У нього.

Адріано відсторонився і підняв мої коліна, доки я повністю не відкрилася для нього. Я прикусила губи, щоб не плакати чи кричати. Я швидко зрозуміла, що боротьба лише посилює ситуацію.

Сльози котилися моїми щоками, і я не стала їх скидатися. Адріано посміхнувся, побачивши їх, і в мене заболіло серце.

Слабка. Я була така слабка

Його коліна тримали мої стегна нарізно утримуючи на місці. Його торс притискав мої стегна до землі. Я не могла поворухнутися. Ні, я була зовсім безпорадна під ним.

Ніздрі Адріано роздулися, а губи стиснулися в гарчання. Він сильно вдарив мене по обличчю, і я заскімлила.

Моє тіло боліло від днів жорстокого поводження. Скільки часу пройшло з того часу, як Адріано забрав мене? Кілька днів? Тижнів? Я не знала. Зрештою, я щодня потрапляла до в'язниці. Я знала лише темряву.

Я штовхнула його в груди, але він не рухався. Адріано розстебнув ширинку штанів, а потім опинився на мені. Я відчула його біля входу та заплющила очі.

Моє тіло сповнилося жахом, і моє горло стало надто стислим. Мої груди стиснулися. Він жорстоко врізався у моє тіло.

Останній лист про неїWhere stories live. Discover now