Розділ 3

37 3 0
                                    

      Аріель

Двері переді мною з гуркотом зачинилися і хлопець зник, залишивши мене стояти в коридорі. Мій рот знову відкрився. Я втратила дар мови, щоб щось сказати. Звичайно, я хотіла висловити йому все, але після події на дорозі, і двох тижнів безрезультатного пошуку місця проживання я страшенно втомилася, і сил ні на що не було. За час розмови з хлопцем я щосили намагалася стримуватися. Десь глибоко в мені мій внутрішній голос казав мені триматися за цей, можливо, останній мій шанс, але знову невдача. Окей. З глибоким зітханням я розвернулася і почала спускатися сходами. Сльози палили мені очі і я насилу переступала на сходи, міцно тримаючись за поручні. Бракувало ще впасти, і зламати собі кілька кісток. Тоді день просто вдався б. Я ткнулась у свої босоніжки, борючись із бажанням зірватися. Я нізащо на світі не хотіла повертатися в Чикаго, в життя, яке було фальшивкою – шматком пластику. Все моє життя було фасадом, який мама звела на свій смак. Я зрозуміла це кілька років тому – того дня, коли мені довелося на власному досвіді дізнатися, як далеко вона насправді готова зайти. Я вірила, що мама завжди буде мене захищати, але натомість вона просто підтримувала видимість нормальності, і нав'язувала мені все більше брехні, яку я насилу могла винести. Я важко зітхнула, намагаючись вигнати з голови негативні думки. Раптом я почула приглушений голос кретина. Судячи з усього, він спускався сходами, і говорив телефоном і ... сварився.

— Гей, — пролунав його голос. Я швидко змахнула сльози, і повільно випросталася.

— Що? — Огризнулася я і сердито подивилася на нього. Він знову схрестив руки на грудях і, насупившись, глянув на мене.

— Інший претендент щойно зіскочив, — пояснив він, піднімаючи руку, в якій тримав смартфон.

— Ага, — байдуже промовила я, шукаючи ключ від машини в кишені.

Він різко видихнув і так довго постукував ногою по асфальту, що в мене не залишилося вибору, крім знову подивитися на нього.

— Окей, ти можеш зняти кімнату, — почав він через деякий час, дивлячись на мене, примруживши.

— Мені не потрібна твоя бісова кімната! — Моє терпіння справді закінчувалося. Я просто хотіла повернутися в хостел і зануритися в жалість до себе, поки не зібрала б достатньо сил, щоб переглянути нові оголошення. Я цілком могла обійтися без ахінеї, яку ніс цей кретин. Хлопець провів рукою по русявому волоссю.

Останній лист про неїWhere stories live. Discover now