Кайлер
День тривав нескінченно довго. Чотири машини, на які я витратив цілий день. Мої думки крутилися навколо Аріель. З кожним днем вона ставала все мовчазнішою, а її стан все погіршувався. Я постійно питав, що не так. Вона завжди відповідала, що все гаразд. Але я знав, що щось не так. О дев'ятій вечора я вийшов з майстерні й подався до будинку. Я помітив Аріель, яка стояла притулившись до дерев'яної стійки, дивлячись у далечінь океану.
Вона не помітила мене, ніби перебуваючи у трансі. Легкий блиск поту вкривав її обличчя, а шкіра здавалася занадто блідою.
Я дивився прямо в її напрямку. Потьмянілий погляд Аріель був млявим, коли вона моргнула і повільно сфокусувалася на мені. Вона вимучила посмішку і слабо прошепотіла:
— Кай.
Я притис руку до її чола, мої брови зійшлися разом від занепокоєння.
— Аріель? Що не так?
— Нічого, — сказала вона непереконливо. — Я просто втомилася.
Я кивнув, але не повірив. Вона явно щось недомовляла і я хотів з'ясувати, що саме.
— Ходімо додому, — сказав я ніжно. Аріель обійняла мене за талію. Її хатка була слабка, але я був впевнений, що вона використовувала моє тіло, щоб триматися прямо.
Аріель була мовчазна, але її дихання, чим далі ми йшли, ставало глибшим і хриплішим. Коли ми ввійшли до вітальні, Аріель запнулась. Я опустив погляд і відчув, що її тіло втратило силу.
— Аріель! — Крикнув я і впіймав її, перш ніж вона впала на підлогу. Подивившись на неї у своїх руках, я прибрав мокре волосся з її обличчя. — Аріель? Аріель, маленька, що не так?
Очі Аріель почали закочуватися, але її рука продовжувала тримати мою так сильно, як могла. Це був ледь помітний стиск.
— Кай.., — спробувала сказати вона, але її дихання стало занадто швидким, вона щосили намагалася зберегти достатньо повітря, щоб хоч щось вимовити.
Засунувши руку в кишеню, я витяг свій телефон і набрав 911. Як тільки оператор відповів, я продиктував адресу та поінформував про її хворобу.
Підхопивши Аріель на руки, я поніс її на диван, коли слабка долоня дівчини опинилася на моєму обличчі. Я опустив голову, побачивши, як сльоза тече її щокою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Останній лист про неї
RomanceМи були повними протилежностями один до одного. Як плюс та мінус на магніті. Як супергерой і суперлиходій у коміксі. Як ніч та день. Якщо вона завжди вигукувала "О, боже", то я звик говорити "О, чорт". Вона була ще не зіпсована цим життям, а я вже д...