Кайлер
Мої суглоби хруснули, коли мій кулак торкнувся його обличчя. У тихій кімнаті звук був приголомшливий. Я нічого не відчував, а бідний виродок, що отримав мій розлючений кулак, скиглив від болю.
Коли я відсунувся і сів на стілець, він глянув на мене опухлими очима. Його потріскані губи рясно кровоточили, а щоки почервоніли й сочилися кров'ю з кількох порізів. Вони були не глибокими, але їх було достатньо, щоб завдати йому сліпучого болю.
Його рот відкрився, але звуки, що виходили з його губ, були надто тихі, щоб їх можна було почути.
— Якщо ти збираєшся вбити мене, то просто зроби це. Я не знаю де він.
Минуло дві години з того часу, як його прив'язали до стільця. Один із людей Адріано. Але він нічого не знав про місцеперебування Адріано.
Пройшла три тижні з того часу, як викрали Аріель. Не мало значення, що я вже вбив чотирьох людей Адріано. Мучив їх, поки вони не благали про смерть. Ніхто не знав де він.
Простягнувши руку вперед, я схопив вказівний палець його правої руки. Я дивився йому у вічі, коли згинав палець назад. Його тіло тремтіло, коли він намагався уникнути мого жорстокого поводження. Але йти йому не було куди.
Він був у моїй владі.
Я почув тріск; його палець тріснув, його кістка зламалася. Я відпустив зламаний палець, коли він заплакав. Його крики все ще лунали по кімнаті, коли я схопив ще два пальці, згинаючи їх під неможливим кутом, поки не почув ще один тріск. Або кілька, я сказав би.
На цей раз кістки пробили шкіру. Вони стирчали, глузуючи з нього.
— Де він? — Спитав я крізь стиснуті зуби.
— Я не... не... знаю... ой..., — ридав він, дивлячись на свої знівечені пальці.
Ноа обхопив чоловіка рукою за волосся і відкинув його голову назад, болісно впираючи шиєю у спинку стільця. Мокра тканина грюкнула його по обличчю, перш ніж він встиг заперечити.
Ноа прикрив обличчя виродка тканиною, важкою та мокрою від крижаної води. Він пирхав і боровся, а Ноа тиснув сильніше, зупиняючи його кровообіг.
Потім тканина зникла. Він важко дихав, але ледве міг дихати через опухлий ніс.
— Я востаннє запитаю. Де ж Адріано? — Гаркнув я, відсуваючи стілець і підводячись.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Останній лист про неї
RomanceМи були повними протилежностями один до одного. Як плюс та мінус на магніті. Як супергерой і суперлиходій у коміксі. Як ніч та день. Якщо вона завжди вигукувала "О, боже", то я звик говорити "О, чорт". Вона була ще не зіпсована цим життям, а я вже д...