Аріель
Як тільки хлопці підійшли до нас Олівія коротко поцілувала Ноа і взяла його під лікоть, сказавши, що їм потрібно відійти, перш ніж відлучитися, залишивши нас з Каєм стояти разом.
— Не чекав тебе тут побачити, — почав він якийсь час по тому.
— Взагалі-то, я сама не очікувала, — кажу я і відходжу убік, щоб пропустити гостей.
— Ти виглядаєш... інакше, — каже він після короткої паузи. Його очі блукають по моєму тілу і зупиняються на обличчі. Він навіть не намагається сховати, як саме оцінює мене. Я мовчу доти, доки ловлю його погляд. — Маю на увазі просто огидно. Цей одяг тобі зовсім не личить.
Я кинула на нього злий погляд.
— Дякую. Якраз таки чекала на твою думку, — закочую очі і йду у бік барної стійки в спробах знайти Пенні. Кай не йде за мною, хоча з якоїсь причини я цього хочу.
— Зіграймо у «Правду чи дію», — прокричала дівчина, на ім'я Стелла, з якою мене познайомила Олівія.
Всі погодились і навколо дивану зібралася невелика компанія. Олівія принесла пляшку з чимось прозорим, вони з Ноа зробили по ковтку. Кай обхопив своїм ручищем кухоль і теж відпив. Прийшла ще одна дівчина-панк; разом, Кай, Олівія, Ноа, Пенні, Стелла, сусід Ноа – Закарі та ще одна нова дівчина – Лорен.
Я думаю, що такі п'яні ігри нічим добрим не закінчуються, але в цей момент Олівія каже:
— Ти теж граєш, Аріель.
— Не хочу, — кажу я, дивлячись у підлогу.
— Звичайно, адже для цього треба цілих п'ять хвилин не бути ханжею, — коментує Кай, і всі, крім Пенні, сміються.
Його зауваження мене злить. Я не ханжа. Я, звичайно, не така відв'язна, як вони, але й не черниця. Спопеляю Кая поглядом і сідаю в коло між Пенні й новою дівчиною. Кай посміхається дивлячись на мене
За перші кілька раундів Ноа встигає випити пляшку пива, Стелла, сміючись, показує всім голі груди.
— Правда чи дія, вишенька? — Запитує Кай, і я лякаюся. Він назвав мене цим прізвиськом при всіх? Кретин. Хлопці переглянулися між собою, але не ставили запитань.
— Правда, — кажу я у відповідь.
Він, сміючись, бурмоче «ну звісно», але я не звертаю уваги, а Закарі потирає руки.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Останній лист про неї
RomanceМи були повними протилежностями один до одного. Як плюс та мінус на магніті. Як супергерой і суперлиходій у коміксі. Як ніч та день. Якщо вона завжди вигукувала "О, боже", то я звик говорити "О, чорт". Вона була ще не зіпсована цим життям, а я вже д...