Розділ 38

20 3 0
                                    

Кайлер

Я відчинив двері до того, як Аріель змогла вимовити слова згоди. Її очі вразили мене, а обличчя змінилося від замішання, а потім шоку. Її охоронці побігли в мій бік, витягаючи зброю. Ноа з'явився з-за моєї спини з ще кількома людьми, яких я зумів найняти. Ноа вискочив уперед, підняв помпову рушницю і вистрілив. Звук перетворив церемонію на пекельний хаос. Пролунали крики, і люди кинулися врозтіч, рятуючи свої життя.

Їхня паніка зіграла нам на руку. Вони натикалися на охоронців, які намагалися дістатися до нас, сповільнюючи їх. Я подався вперед. Один з людей Адріано дістався мене і схопив свій пістолет, але я був швидший і вдарив його кулаком в обличчя. З його носа і рота ринула кров, і він звалився на землю. Я намагався пробитися крізь наляканий натовп до Аріель, краєм ока помітив, що Ноа тримає Адріано, притискаючи обличчям до підлоги. Його ніс був весь у крові, так само як і його ліве стегно, з якого стирчав кинджал. Я посміхнувся від цієї картини й кивнув Ноа, щоб Адріано залишився живим. Я рвонув до кінця зали, де побачив, як Аріель тягне один з охоронців до сходів, що ведуть у якийсь підвал. Я негайно схопився за ручку ножа. Витягнувши ніж, я з розмаху всадив його в спину чоловіка. Той відпустив Аріель і з криком схопився за пістолет, але я встиг обхопити його шию та підборіддя та згорнути шию. Його тіло впало на підлогу.

Ніщо не мало значення, коли я нарешті схопив Аріель за руку і смикнув її до себе. Її широко розкриті, вражені зелені очі вдарили мене, як кувалда. Губи Аріель розплющились, а на очі надійшли сльози.

— Кай...

— Чшшш, — я приклав вказівний палець до її пухких губ і притулився своїм лобом до неї. — Я попрошу лише про одне: дозволиш викрасти тебе і провести решту свого життя поряд з тобою?

Аріель підняла свої блискучі від сліз очі, зустрічаючись зі мною поглядом. Темні із зеленим. По її правій щоці скотилася сльоза і вона швидко кивнула.

— Так, Кай. Так. Просто забери мене звідси.

Наступної миті мої губи накрили її у власному поцілунку. Я відчув як її маленьке тендітне тільце здригнулося і вона відповіла мені взаємністю. Мій язик пройшовся по її губах, цілуючи Аріель з шаленим розпачем. Я застогнав від смаку її солодких губ, мої руки торкнулися її шовковистого волосся та ніжної шкіри. Я покусував її нижню губу, вимагаючи більшого. Цілував як божевільний поки навколо творився хаос.

Останній лист про неїWhere stories live. Discover now