Аріель
Я прокинулася, і перше, що відчула, був запах Кая. Другим був той факт, що Кай, мабуть, не відпускав мене з учорашньої ночі. Він лежав позаду мене, його рука лежала на моєму животі, його обличчя на моєму плечі, а наші ноги були так переплетені й заховані під ковдру, що я не могла зрушити з місця. Я заплющила очі, насолоджуючись відчуттям його спокійного, ритмічного дихання у себе на потилиці.
Хто міг би подумати, що Кай Уайт любить обійматися?
Я беззвучно посміхнулася до подушки. Було страшенно добре. Правильно. Все у нас збіглося дивним чином. Після минулої ночі я почувала себе більш відкритою з ним. Це було пов'язано не тільки з сексом, який був приголомшливим, але перш за все з тим, що обидва ми нарешті опустили свої щити. Голос у голові умовляв мене бути обережною, але я проігнорувала його.
— Твої думки настільки гучні, що я не можу спати, — пробурчав Кай. — Припини це.
Я хихикнула в подушку.
Кай притиснувся до мене і провів рукою по моєму тілу, трохи нижче грудей. Його пальці ковзнули по моїх ребрах, а губи притулилися до місця за моїм вухом.
Я затремтіла.
— У мене слабкість до твого сміху, — сонно пробурмотів він і на мить закопався носом у моє волосся. — Якщо чесно, у мене велика слабість до всього в тобі.
Я знову засміялася та уткнулася обличчям у подушку, відчуваючи приплив жару до моїх щік. Кай підвівся на лікті й глянув на мене з теплою усмішкою.
— Мені страшенно подобається, коли ти соромишся, — він заправив русяву пасму мого волосся за вухо і залишив легкий поцілунок на скроні.
— Я кохаю тебе, — прошепотів Кай і притиснув свій ніс до мого, а потім дозволив своїм губам блукати спочатку на моєму обличчі й нарешті по моїй шиї. Його щетина дряпала мене і моє тіло миттєво відреагувало. Я ніби розтанула воском у його руках.
Цілий день ми з Каєм були нерозлучні. Від нашого ранку в ліжку до загального душу, під час якого ми розплескали воду по всій ванній кімнаті, і затишного обіду на дивані, де дивилися нові серії улюбленого серіалу.
Тепер я притулилася до торса Кая, одягнена тільки в одну з його сорочок та спідню білизну. Підборіддя Кая спочивало на моїй голові, і час від часу я опускала голову, щоб мати можливість бачити його блискучі очі. Лише погляд на нього, коли він дивився телевізор, викликав у мені радість.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Останній лист про неї
RomanceМи були повними протилежностями один до одного. Як плюс та мінус на магніті. Як супергерой і суперлиходій у коміксі. Як ніч та день. Якщо вона завжди вигукувала "О, боже", то я звик говорити "О, чорт". Вона була ще не зіпсована цим життям, а я вже д...