Розділ 25

31 3 0
                                    

Кай спирається на одвірок, дивлячись на мене. Його очі палають яскравим, майже небезпечним вогнем. Він напружений, наче пружина – щелепа стиснута, руки стиснуті в кулаки.Відчуваю тремтіння, що пробігає, коли він неспішно прямує до мене, немов ягуар чи лев – грація і смертоносна сила. На ходу він стягує футболку через голову, оголюючи міцні м'язи рук та живота. Над поясом вільних шортів немов золотий пил видніється доріжка волосся, що йде нижче.Дійшовши до дивана, він різко підтягує мене до краю.

— Я думав про це цілий день.

І тільки коли я починаю говорити, розумію, що в мене перехопило подих.

— Про що?

Наступної миті хлопець опускається переді мною на коліна.

— Про те, щоб скуштувати тебе на смак. Лизатиму тебе, поки мені язик не відмовить. Чи є заперечення?

Боже..Його губи зігнулися в спокусливій напівусмішці.

— Що, немає слів, вишенька? Я щось не те сказав?

Його долоні ковзають під моєю сукнею, стискають мої трусики й знімають їх. Усі його рухи такі впевнені. Потім Кай дивиться на смужку білої шовкової тканини в руці й з нотками цікавості уточнює:

— Як тобі це вдається? Така проста річ, але на тобі виглядає так сексуально, що я можу кінчити за два поштовхи?

Він підносить мої трусики до обличчя і вдихає мій запах, блаженно прикривши очі.

О господи.

Кай не знімає з мене сукню, просто задирає її мені до талії – і я відчуваю прохолодне повітря і його палкий погляд. Кров стукає у скронях, але ритм не стрімкий і рваний, а глибокий, твердий. Кай цілує мою гомілку, підіймається вище, до коліна.

— Хочу чути, як ти кажеш це, люба Аріель. Хочеш, щоб я вилизав тебе?

— Так, — шепочу я так тихо, що ледве чую свій голос.

— Скажи це. Скажи: Хочу відчути твої губи там, Кай. Спробуй мене на смак, поцілуй мене, трахни мене своїм язиком».

Я вмираю . Він уб'є мене своїми словами, збудженням, моєю потребою в ньому.

— Так, все це, — з зусиллям ковтаю і намагаюся дати йому те, чого він хоче. — Спробуй мене на смак, Кай. Трахни мене, п...

Не встигаю закінчити – низько застогнавши, він припадає до мене. Його рот вимогливий, спраглий. І це просто приголомшливо. Божественно до запаморочення. На мене ніби проходять електричні розряди, і насолода наростає в мені разом із пульсом, наповнює вени. Відкидаюся на спинку дивана, не в силах утримати голову на вазі, розводжу ноги ширше, рухаючись йому назустріч. Я так хочу його, так хочу все це, хочу, щоб він робив зі мною все, що тільки забажає, тільки нехай не зупиняється.

Останній лист про неїWhere stories live. Discover now