Кайлер
Я дивився на Аріель. Трохи кирпатий ніс і пухкі губи. Але що захопило мене найбільше, то це її неймовірно гарні очі. Яскраво-зелені, мов весняна трава, вони приковували до себе всю увагу. Якщо вдивлятися до непристойності довго, можна було розглянути, як вони переливаються на сонці, переходячи від жовтувато-зеленого до смарагдового. Це було чудово. Довгі вії обрамляли її очі, чому вони здавалися ще прекраснішими.
Я вже давно був полонений красою її погляду.
Якийсь час ми просто дивилися один на одного насолоджуючись шумом водоспаду, співом птахів, ніжним шелестом дерев.
З недбалого пучка дівчини випало кілька каштанових пасом і я накрутив одну на вказівний палець.
— У тебе прекрасне волосся, — пробурмотів я.
— Що?
Я схилився нижче і буквально відчув, як Аріель затамувала подих.
— Я збираюся тебе поцілувати.
Не давши їй можливості відповісти, я вп'явся в її губи, міцно утримуючи рукою за голову і жорстко цілуючи. Бувши злим, а вона була тому причиною, я посилив поцілунок, ковзнувши язиком їй у рота і переплітаючись з неї.
Чого я не очікував, так це сплеск жару, що виник між нами – або того, як її руки ковзнули по моїх передпліччях і обхопили шию, утримуючи мене з не меншою силою.
Я закопався руками їй у волосся, притягуючи ближче, і притулився до її губ, бажаючи ще раз їх розкуштувати. Вона відповіла з тихим зітханням, її подих торкнувся мого обличчя. Довгий час наші губи рухалися разом, язики стикалися і дражнили. Шалене бажання повільно зростало, а моє тіло гуло від потреби. Зі стогоном я відсторонився, дивлячись на неї зверху вниз. Її губи розпухли, а подих почастішав. Я провів пальцем по її нижній губі.
Ця напруга, яка панувала між нами... Я не міг просто пояснити це тим, що ми були майже голі. Воно походило звідкись ще, глибоко зсередини мене. Саме це налякало мене до чортиків.
Я б не витримав цієї близькості жодної секунди довше. Бажання та сумніви були надто сильні. Я боявся, що будь-якої хвилини можу зробити щось, про що пізніше пошкодую.
Не дозволяй їй пробратися до твого серця.
Я проковтнув і опустив руки.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Останній лист про неї
RomanceМи були повними протилежностями один до одного. Як плюс та мінус на магніті. Як супергерой і суперлиходій у коміксі. Як ніч та день. Якщо вона завжди вигукувала "О, боже", то я звик говорити "О, чорт". Вона була ще не зіпсована цим життям, а я вже д...