Розділ 14

20 2 0
                                    

Кайлер

Музика гриміла на повну гучність, коли ми увійшли до переповненого клубу. Бас був живим диханням у моєму тілі. Закарі та ще один хлопець із мого кола спілкування – Істон негайно вирушили на полювання за безглуздою інтрижкою. Ноа ж залишився поряд зі мною за барною стійкою. Закарі та Істон були одягнені в ті самі квітчасті сорочки; це був якийсь внутрішній жарт, який мав справити враження. Я сумнівався, що вид пляжних хлопчиків викликав у дівчат бажання скинути трусики.

Я підійшов до бару, і замовив горілку з мартіні, мій улюблений напій. Ноа замовив своє звичайне безалкогольне пиво й обдарував мене страждальною посмішкою, коли п'яна дівчина притулилася до стійки, поряд з ним, ляскаючи віями.

Ноа був привабливим магнітом для дівчат. Щасливий виродок. Але в мене не було причин скаржитися. Як завжди, джентльмен, у нього не вистачило духу відправити її геть. Натомість він просто ігнорував її підкати, що з кожною хвилиною ставало все важче і важче. Вона провела рукою по його довгому чорному волоссю. Рік тому, він охоче прийняв би її очевидну пропозицію, але відколи він зустрів Олівію, все змінилося. Ми з хлопцями часто дражнили його за підкаблучність, але маємо визнати, що його стосунки з Олівією були чимось чудовим. Іноді ці двоє нагадували мені закоханих цуценят.

Натягнута посмішка Ноа змінилася похмурим поглядом, коли дівчина почала лапати його, проводячи рукою вгору і вниз, по грудях. Я важко зітхнув і взяв на себе сміливість урятувати йому життя. Я нахилився до дівчини, і її очі зустрілися з моїми, продовжуючи нервово плескати віями.

Я обдарував її своєю найхолоднішою усмішкою.

— Провалюй, люба, нам це нецікаво.

Вона виглядала ображеною і відкрила рота для відповіді. Я позбавив її зайвих зусиль і прогарчав:

— Зникни.

Вона роздратовано пішла, кинувши на мене останній смертельний погляд.

— Це було не дуже мило, Кай, — сказав Ноа, намагаючись сховати усмішку за пляшкою О'Доулз, яку тримав у руці.

Я знизив плечима і притулився спиною до стійки.

— Ти мусиш бути мені вдячний. Я тебе врятував. Впевнений, Олівії не сподобається, якщо ця дівчина лапатиме тебе.

— Олівія довіряє мені, — сказав він із запалом, і його очі спалахнули при одній згадці імені його дівчини.

Останній лист про неїWhere stories live. Discover now