Bölüm 4: Protokol | ARK I - Arya

38.6K 1.2K 71
                                    

Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam

ARK kitap emojimiz 🪞✨ yorumlara!

Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D

RuyamG <- Ailemiz burada toplanıyor.

Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜

Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️

Arya ~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arya ~

Bu hayatta güvendiğim, inandığım ve sevdiğim çok az şey vardı. Bunların içinde kocam ve ailem var sanırdım. Ama elimdeki dilekçe ve protokolden anladığım üzere, kocama asla güvenmemeliymişim.

Kim bilir bu şekilde bana, Kahraman başka neler imzalatmıştı? O sırada kapı çaldı. Kağıtları çantama geri koyup, depresyon hırkamla oturduğum koltuktan kalktım ve kapıyı açtım. Asistanım Yale'nin geldiğini görünce şaşırdım.

Masum ve tatlı bir ses tonuyla, "Arya Hanım, beni kapıda mı bekleteceksiniz? Gelebilir miyim?" diye sordu. Zaten tatlı bir kızdı, ve gençlik trendlerini iyi takip ediyordu.

"Affedersin Yalecim, tabii geç lütfen." diyerek kenara çekildim. "Sadece beklemiyordum, bugün gelecek miydin?" diye sordum. Benim aksime çok enerjik bir şekilde sırıttı.

"Bugün canlı yayının iptal edildiğini duydum. Sanırım bir süre yayın olmayacakmış. O nedenle, diğer işleri organize etmek için geldim.'' dedi ve içeriye girdi.

''Oyun fuarı için, Utku Bey bazı talimatlar verdi. Çok heyecanlıyım. ARK, ana sahne sponsoru olmuş. Tüm gözler oyun fuarında üstünüzde olacak.''

''Gerçekten inanamıyorum, şimdiden bir sürü halletmemiz gereken önemli işler var." dedi.

Sanırım birkaç gündür duyduğum, en uzun cümle buydu.

Yale, "Güvenlik için şirketlerle ne zaman görüşmek istersiniz? Daha IST'e baya zaman var. Anlaşıp gün belirtebiliriz." diyerek, oturma odasına ilerledi.

Utku'yla detayları konuşmuş olmalıydı. Az önce kalktığım koltuğa oturup, çantasından bir sürü katalog ve evrak çıkardı.

"Merak etmeyin. Birkaç saattir bunları düşünüyorum, olabildiğince detaylı halledeceğim." dedi. Yanına oturup elindekilere baktım. Ünlü markaların kıyafet katalogları, takılar, stilist ve makyöz portfolyoları...

Çekingen bir sesle, "Yalecim biraz abartmamış mısın? Yani tamam bizim için önemli bir fuar olacak. Ama sonuçta ödül gecesi falan değil, oyun fuarı bu. Sence de, bu kadar şık olmaya gerek var mı?" diye sordum.

Yale'nin heyecanını ve mutluluğunu bozmak istemiyordum. Ben mutsuzum diye, herkes mutsuz olmamalıydı.

Ya da olmalı mıydı? Akmak için yalvaran gözyaşlarımı, tam şu an serbest bırakmalı mıydım? Ama bebeğim yine annenin aklını bulandırıyorsun, lütfen yapma.

ARK - Kitap Oluyor!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin