Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam
ARK kitap emojimiz 🪞✨ yorumlara!
Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D
RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.
Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜
Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️
Arya ~
Dün gece masaya döndüğümde, ablam sandalyesinde oturuyordu. Babam ve Kahraman'da arkamdan gelmişti. Tatlılar önümüzdeki yerini almış ve sanki hiçbir şey yaşanmamış gibi konuşulmuştu. Ama ben hiç iyi değildim. Kimsenin gözünün beni gördüğü de yoktu.
Bugün bebeğimi öğrendiğimde yaşadığım heyecan, öyle bir sönmüştü ki.. ben ne yapacağımı bilemez şekilde kala kalmıştım.
Kahraman geç olduğunu, yarın işe gideceğini söyleyince, annemlerden eve erken dönmüştük.
Şimdi de banyoda sular beni ıslatırken, ne yapmam gerektiğini düşünüyordum. Kendimce birkaç plan yapmıştım, ama hangisini uygulamam gerektiğine karar verememiştim.
Kahraman'a zarar verebilir miydim? Kesinlikle hayır. Ne olursa olsun, o benim çocukluğumdu. Benim Arya olmamı sağlayan tek kişiydi. Eğer Kahraman'a bir şey olursa, elimde sadece acımasız ve kontrolsüz Reis kalırdı. Bunu istemiyordum.
O zaman yapmam gereken bir şekilde Kahraman'ı kendimden uzaklaştırmaktı. Onun ve benim aramda bir kalkan olursa, ikimizde birbirimizin sınırını ihlal edemezdik.
Bunu daha önce de yapmıştım. Saeed bu şekilde benden uzak durmuştu, ve ben yepyeni bir hayata başlamıştım. Öğrendiğim ve bildiğim her şeyi bir kenara bırakmış, kendime sıfırdan bir düzen kurmuştum. Yine yapabilirdim.
O zaman önce, Kahraman'ın bebeği gerçekten öğrenip öğrenmediğini anlamam gerekiyordu. Eğer bebeği biliyorsa, doğduktan sonra onu benden alıp almayacağını anlamalıydım. Çünkü dün bunu ima etmişti.
Benimle bebek için mi birlikteydi? Ama neden? Bu bebeği ikimizde çok istemiyor muyduk?
Eğer bebeğimi bilmiyorsa ve ben ona söylersem, onu koruyamazdım. Dün yaptıkları konuşmada, Kahraman bebeğimizin kendisine ait olduğunu açıkça söylemişti.
Arya benim karım, onu kimseye vermem, neden karımdan ayrılayım, onu bırakamam falan dememişti. Ne dedi o? Ah! Gerçekten düşündükçe çıldıracaktım.
Yeni bir seçeneğim var mıydı? Bebeği söylemeden boşanabilirdim. Sonuçta beni satın aldığını düşünen bir adamla evli kalacak değildim.
Bu saatten sonra, Kahraman'a nasıl eski samimiyetimle davranacağım? Ben mal mıydım? Ne demek Arya'yı satın aldım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARK - Kitap Oluyor!
RomanceARK, +18 detaylı anlatılan cinsellik, BDSM unsurları, şiddet ve küfür içermektedir. Geçmişinden kaçarak sakin ve rutin bir hayat yaşamak isteyen, yayıncı Arya Reis; Türkiye'nin köklü ve varlıklı ailelerinden birine mensup, iş adamı ve mafya Kalender...