Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam
ARK kitap emojimiz 🪞✨ yorumlara!
Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D
RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.
Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜
Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️
Ne kadar yorum olursa, o kadar motive oluyorum. 😍
Arya ~
"Anlat bakalım Arya, sıra sende?" dedi uzanıp elimi tutarak. Ona sıcacık gülümseyerek, "İyi ki yanımdasın." dedim.
"Hani bana bir ara pişmanlıklarından bahsetmiştin ya." dedim önceki konuşmalarımızı hatırlatarak. "Evet?" dedi.
"Bende pişman olmamak için, sevdiğim adamın yanındaydım." dedim. Yale şok olarak bana baktı.
"Haberler doğru muydu?" dedi.
Ablam ise, "Babam yalandan Kahraman'ı kızdırmak istiyor diye düşünmüştüm. Evlisin yani? Hem de şu adamla..." dedi Ardayı kastederek. Tam Arda değil diyecektim ki, dışarıdan bir fren sesi geldi.
"Ohaaa birine mi çarpacaktı son anda durdu. Bu nasıl fren yapmak, ses buraya kadar geldi." dedi ablam sinirlenerek. "Sokak arasında bile, arabayı hızlı kullanıyor magandalar." dedim bende.
"Her neyse, ne diyordum? Ha evet, sevdiğim biri var. Ve taaa taaaa." dedim alyansımı göstererek. "Yakında düğün davetiyemi alırsınız, şok olmayın diye söylüyorum." dedim kahkaha atarak.
"Arya Hanım, resmen şansımızla oynuyorsunuz. Ben ve Melek Hanım hiç evlenmedik, siz ikinciye evleniyorsunuz." dedi Yale.
"Yoo ablam daha önce evlendi." dedim bende boş bulunarak. Ablam keskin gözleriyle beni uyardı.
"Aaaa nasıl ya? Siz daha önce evlendiniz mi Melek Hanım?" dediğinde ablam, "Ayy Yale, hanım deyip durma, vallahi ismimi söylemezsen susma grevi yapacağım." dedi.
"Arya Hanım'da kızıyor ama ağız alışkanlığı, özür dilerim." dedi utanarak. "Yaaa sen gerçek misin? Yanaklarını yerim, vallahi bu kız aramızda melek gibi kalıyor Arya." dedi ablam.
Ardından Yale'ye dönüp, "Hayatımın en büyük pişmanlığı Yale, o nedenle hatırlamak bile istemiyorum." dedi.
Ve devam ederek, "O adamla tanışmasaydım, çok güzel bir hayatım olabilirdi." dedi.
"Aaa annemlere yemeğe gittiğimizde, ben seni biriyle konuşuyorken duydum. Yeni biri mi? Ben yanında erkek sinek bile görmediğim için merak ettim." dedim.
"Eee evlendiği adam?" diye sordu Yale. "Arya saçmalıyor Yale, ne evlenmesi?" dedi ablam gözlerini devirerek.
"O sıra ben isyanlardaydım, okul için ayrı eve çıkmıştım. Ablamla da aramız bu kadar iyi değildi. O yüzden ben ex enişte ile tanışamadım." dedim gülerek.
"Ex'den next olmuyor tecrübe ile sabittir. Arada uzatmaları oynayıp, kaçamaklarımız oluyor. Ama aramızda ciddi bir şey yok. Sadece ten uyumunu yakaladık, o kadar." dedi ablam, Yale'ye. Sonra da bana yastık fırlattı.
"Pişmanım dediniz ama?" diye sordu Yale'de.
"Evet, hayatımın pişmanlığı. Bazı erkekler bize, kendimizi çok değerli hissettirip sonra da yaşattıklarıyla hayatımızın içine ediyor. Asla yapmam dediğini yapıyorsun, asla inanmam dediklerine inanıyorsun. Bazen yanında üç beş dakika fazladan kalsın diye, asla vermeyeceğin tavizleri veriyorsun. Bu yüzden aşk, çok zalim bir duygu. Senden başkasına aynı gözlerle bakmasın diye, yapmayacağın şey kalmıyor." dedi içini dökerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARK - Kitap Oluyor!
RomanceARK, +18 detaylı anlatılan cinsellik, BDSM unsurları, şiddet ve küfür içermektedir. Geçmişinden kaçarak sakin ve rutin bir hayat yaşamak isteyen, yayıncı Arya Reis; Türkiye'nin köklü ve varlıklı ailelerinden birine mensup, iş adamı ve mafya Kalender...