Bölüm 8: Çıplak ve Tutkulu (+18) | ARK I - Arya

126K 1.3K 158
                                    

Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam

ARK kitap emojimiz 🪞✨ yorumlara!

Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D

RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.

Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜

Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️

Arya ~

Uykumun en güzel anlarında yine o kokuyu aldım. Jagler gibiydi ama sanki birazda farklı gibiydi. Koklayalı uzun zaman oldu, karıştırıyor olabilir miyim?

Yarın gidip mağazaları gezip, bulup koklayacağım. Zaten çok sıcak. Odanın derecesini bu kadar artırmış mıydım? Tek hamle de solumdan, sağıma yorganı da bacak arama çekerek döndüm.

Derin bir nefes sesi mi o? Uykum yavaşça bölünüyordu. Gözlerimi hafiften açtığımda etrafın hâlâ zifiri karanlık olduğunu gördüm. Şöminenin ışığı da sönünce her taraf karanlığa gömülmüştü.

Şöyle bir kafamı çevirmeden gözlerimle sağdan sola süzdüm ama kimse yoktu. Bende yine rüya görüyorum diye, uyumaya devam ettim. Popom açıkta çıplak yatarsam, olacağı bu zaten...

Bir zaman sonra, sağ tarafımda bir ağırlık hissettim. Yatak çöktü. Evet dostlar, rüyaya tüm hızıyla devam ediyoruz. Kapıyı kitledim sonuçta eminim. Az öncede süzdüm, kimse yoktu.

Bu demek ki yüzde yüz rüyadayız. Hani o rüya gördüğünü fark ettiğin ve yönetmeye çalıştığın rüyalar olur ya. Tam o rüyanın içinde, hayallerimin erkeğiyle birlikteyim. Muhtemelen yüzü Kahraman'a ya da ondan önceki flörtlerime benziyor olabilir.

Büyükçe bir el, kendinden beklenmeyecek naziklikle boynuma dokundu ve yavaşca yanağımı avuçlayacak şekilde yukarı kaydırıp, okşayarak ilerletti. Ardından yüzüme sıcak bir nefes geldi ve yaklaşarak alnıma öpücük kondurdu.

Kahraman'da sürekli bunu yapıyor, ne öpücüğü bu? Helalimsin kadın öpücüğü mü? Boşanmak üzereyim bebeğim. Yoksa yanımdaki yine Kahraman mı? Uyanıcam ve yanımda mı olacak? Adam resmen bebek yapmak için, tüm ihtimalleri değerlendirmeye çalışıyor.

Bana ilaç vermiş olabilir mi? Dün ajansta kahvaltıyı da o ısmarlamıştı. Ondan önceki günde kahvaltıyı hazırlamıştı. Artık Kahraman'dan her şeyi bekliyorum.

Ama bu koku varya.. Resmen beni uyuşturdu, kokuyu aşeriyor olabilir miyim? Acının kokusunu aşermek normal bir şey mi? Saçlarımı narince okşamaya devam etti. Bir yandan uyku iyice bastırdı ama, içimde ki kadın susacak gibi değildi. Kahraman ne demişti?

"Sana ilgi gösterdiğimde, dibin düşüyor kızım senin. Ben nasıl azgın olduğunu bilmiyor muyum? "

Evet gerçekten de öyle değil miydim. Kocası tarafından ilgi, sevgi bekleyen ama asla bulamayan... Peki bana ilgi gösteren rüyamdaki adama, neden bende göstermeyeyim?

Sabah uyandığımda Kahraman bile çıksa, bu sadece kavga sonrası ateşli sevişme, barışmadık deyip kestirip atarım. Kokusunu aşerdiğim erkek bireyi fazla namusluydu. Dediği gibi bu hayatta azgın olan sadece ben miyim?

Hep bunun tersinin olduğunu, erkeklerin daha istekli olduğunu duymuştum, halbuki. Yavaşça yataktan kalkacakmış gibi yükselen namuslu bebeği kendime çekip, dudaklarını dudaklarımla birleştirdim. Yüzünü seçemiyordum ama bu konuda iyiyim gençler. Kabul edelim, konu seks ise utanma falan yok, bam bam bam.

ARK - Kitap Oluyor!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin