Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam
ARK kitap emojimiz 🪞✨ yorumlara!
Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D
RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.
Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜
Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️
Arya ~
Yine günü canım çıkarak bitirmiştim. Bugün çekim inanılmaz yorucu geçmişti. Sabah Kahraman gittikten sonra, ajansa kahvaltılık setler gelmişti ve herkes Arda Bey aldı zannetmişti.
Kahvaltı faslı bittikten sonra 'beni çok seven ilgili kocam' tarafından alındığını öğrendik. Herkes ne kadar şanslı olduğumu ve kocamı överken, Arda Bey ve ben biraz tuhaf bir durumda kalmış olduk. Ya da belki de ben tuhaf hissettiğim için, o da öyleymiş gibi geldi. Sonra da paydos verene kadar, Arda Bey'i bir daha görmedim.
"Arya, eve seni benim bırakmamı ister misin?" diye sordu. Yorgunluktan geberiyordum, yani evet diyecektim. Ama arabam ne olacaktı? Arda Bey anlamış gibi bana baktı.
"Merak etme, arabanı sabah bizden birilerine bıraktırırım." dedi. Bende teşekkür ederek, eşyalarımı alıp peşine takıldım. İki gün üst üste, 2 ay içinde bitirmemiz gereken çekimlerin hepsini yapmıştık.
Yeni iş kabul etmediğimiz sürece, baya uzun süre elimizdekiler yetecekti. Bebeğim, bu yoğun tempo sana zarar veriyor mu? Bu seferlik anneni affet lütfen.
Arabaya oturduğumda, Arda Bey yeniden konuşmaya başladı. "Çok yoruluyorsun, sabah haklı olarak Kahraman Bey biraz kızdı." dedi. Ne münasebet? Kahraman hangi hakla işime karışıyordu? Eskiden olsa beni düşünüyor triplerine girerdim, ama şu an?
Asla inandırıcı olmayan bir ses tonuyla, "Sadece beni düşünüyor. Lütfen Kahraman'ın kusuruna bakma." dedim. Beni anlamaya çalışarak, "Yarın tedaviye başlıyormuşsun, bizimkilerden duymuştum ama bu kadar yakın olduğunu bilmiyordum." dedi. Yarın tedaviye mi başlıyordum?
Hah! Benim neden haberim yoktu? Hayır zaten hamileyim, Allah aşkına neden tedaviye gideyim? Ne yani, hamileliğimde mi rüyaydı? Komple sıyırdım mı ben?
Haberim varmış gibi, "Tam karar vermedim, sadece muayene olacağım." dedim. "Bu süreçte seni zorlamamaya çalışacağım, biliyorsun sen mutluysan bizde mutlu oluruz." dedi. Ama işler aksayacak olursa, eminim böyle yapıcı konuşmazdı.
Bu sektörde herkes ayıya, köprüyü geçene menfaati devam edene kadar dayı diyor. Yuh ben ayı mıydım? Bari kendine hakaret etme, canım Arya'm. Ayı demişken bal olsa da yeseydik?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARK - Kitap Oluyor!
RomanceARK, +18 detaylı anlatılan cinsellik, BDSM unsurları, şiddet ve küfür içermektedir. Geçmişinden kaçarak sakin ve rutin bir hayat yaşamak isteyen, yayıncı Arya Reis; Türkiye'nin köklü ve varlıklı ailelerinden birine mensup, iş adamı ve mafya Kalender...