Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam
ARK kitap emojimiz 🪞✨ yorumlara!
Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D
RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.
Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜
Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️
Ne kadar yorum olursa, o kadar motive oluyorum. 😍
Arya ~
Kafamın içinde topuklu sesi yankılanıyordu sanki. Bir mesaj sesiyle uyanır gibi oldum. Ardından 3-4 defa daha mesaj geldi. Gözlerimi araladığımda, Kalender'in üstünde yana devrilmiş yatıyordum.
Gece gitmeme izin vermemiş, koltukta bana sarılıp sırtımı okşayarak uyutmuştu. Bu mesaj gelen telefon onundu. Bakmam da mahsur var mıydı? Hayır artık yoktu.
Uzanıp telefonunu masadan aldığımda parmağımı okutup açtım. Biri fotoğraflar yollamıştı. Gözlerimi biraz daha kısıp ekrana baktım.
Ablamın ve Kalender'in bazı mekanlarda buluşmalarını içeriyordu. Kimdi bu? Şu an bu fotoğraflar neden Kalender'e gönderilmişti? Bu işte bir bit yeniği hissediyorum. Eğer dün Kalender bana itiraf etmeseydi, şu an bu fotoğrafları kesinlikle yanlış anlamış olurdum.
Kalender ile feci bir kavga edip, evden çıkıp gider bir daha da gelmezdim. Çünkü ben bitirdiğimde, kestirip atıyor ve bir kerede acı çekerek, duygularımı öldürüyordum. Eğer bir gün Kalender'i bırakıp gidersem, bu onu komple bitirmişim anlamına gelirdi.
Ayrıca aramızdaki şey evcilik değil ki, iki saygılı insan gibi sakinleştikten sonra buluşup konuşmalıydık. Yoksa asla düzgün bir ilişkimiz olmazdı. Ayrılacaksak bile mümkünse oturup konuşmalı, birbirimize verdiğimiz emeğin karşılığında, ilişkimizi güzelce bitirmeliydik.
Gerçi ben provadan sonra gitmiştim ama, daha bir ilişkimiz yoktu ve ben zaten dağ evine dönecektim. Sadece Kalender için birkaç gün ileriye erteleyecekken, o gün gitmeye karar vermiştim.
Ayrıca karısı olduğunu düşünmüştüm, ben nereden bileceğim kiminle evli olduğunu? Gerçi böyle bir şeyden kuşkulanmadım desem yalan olurdu. Berk'in yerine Boss'un Kalender olduğunu bile düşünmüştüm.
Nedense daha önceki konuşmalarımız ve şakalaşmalarımızla, belki de içten içe Kalender olsun istedim. Çok fazla düşündüm. Kafam patlayana kadar düşündüm, ama düşündükçe birçok yönden mantığım, Kahraman'ın babasına hak verdi.
Kalender inanılmaz güçlü bir adamdı, istediği her şeyi elde edebilirdi. Bir şekilde bunu bile başarmıştı. Aklıma hastanedeki yürüyüşü gelince gülümsedim.
Hastane onun değilse bile, sırf rapor çıkartabilmek için hastaneyi satın almış olabilirdi.
Mesajdaki fotoğrafları hızlıca kendime atıp Kalender'den sildim. Bu kim ise amacına ulaşamayacaktı.
Şu an Kalender'in yanında olduğumu kimler biliyor? Topuklu ayakkabı sesi? Rüya değil miydi? Gerçekten duydum mu? Bu evde topuklu ayakkabıyı kim giyiyor? Mehtap? Ben bile hamileyim diye giymiyordum.
Tam tüm düğümler çözüldü diyorum, yenisi ortaya çıkıyor. Mehtap'a gözümü dört açıp dikkat etmeliyim. Çalışma odasında Kalender'i gördüğünde, sanki gözleri parlamıştı?
O zaman bugün, gerçek bir Kandemir olarak ofis ziyareti yapmalıydım. Ama önce babamın şirkete geçip, artık şu yüzleşmeleri nihayete erdirmeliydim. Kalender'e nasıl açıklayacağım? Offf... Yanına gittiğimde bir şekilde açıklayacağım artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARK - Kitap Oluyor!
RomanceARK, +18 detaylı anlatılan cinsellik, BDSM unsurları, şiddet ve küfür içermektedir. Geçmişinden kaçarak sakin ve rutin bir hayat yaşamak isteyen, yayıncı Arya Reis; Türkiye'nin köklü ve varlıklı ailelerinden birine mensup, iş adamı ve mafya Kalender...