Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam
ARK kitap emojimiz 🪞✨ yorumlara!
Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D
RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.
Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜
Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️
Ne kadar yorum olursa, o kadar motive oluyorum. 😍
Arya ~
Kahraman'ın babası, "Sana en başından söyledim, evlenmeden önce bunu Arya'ya açıklaman gerekiyordu. Bu konuda hatalısın Kahraman." dedi beni savunarak. Kahraman'ın babası beni mi savunuyordu?
"Baba anlamıyorsun, bunu ona nasıl söyleyecektim? Böyle bir şeyi söylemek kolay mı?" dedi isyan etti.
Ve yeniden konuşmaya başlayarak, "Ben karıma bir şekilde ulaşmaya çalışıyorum, ama ona her ulaşmaya çalıştığımda sanki etten kemikten duvarlar, kalkan gibi onu çevreleyip izin vermiyor." dedi. Doğru, Kalender izin vermiyordu.
Babası, "Artık o senin karın değil. Bak evrakları kendin gördün. Boşandığınızda Arya hamile değilmiş, mahkemeye rapor alarak bunu kanıtladı. Neden? Çünkü senden komple kurtulmak istiyor." dedi. Evraklar? Nasıl yani, ne raporu? Ben hamileyim?
Babası Kahraman'ın bedenini işaret ederek, "Sen o adamı nasıl karşına alacak kadar büyük bir hata yaptın? Şu haline bak, sağının solunun morardığı yetmiyormuş gibi, burnunun haline bak. Bu adam normal değil dedim sana. Güçlü, sen gidip adama zaten sinirli bir anında bağırdın mı?" dedi bildiğin göz devirerek. Kahraman'ı Kalender mi dövmüştü? Ellerine sağlık kocacığım, burnunu çok severdi iyi yapmışsın.
"Evet manyak herif, tam bir psikopat. Sen bile araya o kadar kişi koyup, onun hakkında bir şey öğrenemedin. Bir adamın bu kadar güçlü olması normal mi? Nasıl devlete bile söz geçirebiliyor, yok artık." dedi hayıflanarak.
"Adam mafya, Kahraman. Ve çok zengin bir iş adamı. Ne kadar zengin biliyor musun? Birçok ülkeyi satın alacak kadar. Sen bu adamın sponsor olduğu, markasıyla ismi sürekli yan yana olan bir kadınla evliydin. Kalender Bey, yaşadığınız bu saçmalıklar medyaya yansımasın diye her şeyi yapar.
Gerekirse seni bile gözünü kırpmadan ortadan kaldırır." dedi ve birkaç nefes alarak devam ederek, "ARK yıllık ne kadar kazanıyor sen biliyor musun? Biz Arya'nın işini küçümsüyorduk ama, koskocaman Kandemir holding'in markasının reklam yüzüymüş." dedi Kahraman'ın anlaması için tane tane konuşarak.
"Sadece Arya ile konuşup açıklamalıyım, tamam mı? Her şeyi benden öğrenmeli. O beni dinlerse, beni anlar. Arya her zaman beni anlar." dedi.
Neyi öğrenmeliydim? Bunun bir açıklaması var mıydı?
Babası "Melek'le hiç konuştun mu?" diye sorunca, "Evet, onunla da defalarca konuştum, ama o da ulaşamadığını söylüyor. Diyorum ya ortalıktan kayboldu, kendimi açıklamak için bile bulamıyorum." dedi.
"Hazmedemiyorum baba tamam mı? Haldun Bey nasıl gizlice böyle bir şey yapar. Yıllarca ona destek oldum ben. Tamam Aren'i öğrenince bir şey yapacağı belliydi, ama Arya'ya gidip bunları anlatması? Nasıl bizi tek celsede, haberim bile olmadan boşandırdı?" dedi.
Babam mı? Hayır ben evrakları Kalender'e vermiştim. Babam ve Kalender? Ahh en başından beri, babam ve Kalender birlikte boşanmayı planlamış olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARK - Kitap Oluyor!
Roman d'amourARK, +18 detaylı anlatılan cinsellik, BDSM unsurları, şiddet ve küfür içermektedir. Geçmişinden kaçarak sakin ve rutin bir hayat yaşamak isteyen, yayıncı Arya Reis; Türkiye'nin köklü ve varlıklı ailelerinden birine mensup, iş adamı ve mafya Kalender...