Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam
ARK kitap emojimiz 🪞✨ yorumlara!
Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D
RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.
Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜
Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️
Arya ~
Biri saçlarımı mı okşuyordu? Dur bir dakika, şu an saçlarımı biri mi öpüyor? Benim saçlarımı? Kahraman olamaz, o böyle şeyler yapmazdı. Babam mı? Evet babam olabilir, ama kokusu farklıydı.
Bu ne kokusuydu böyle? Nereden tanıdık geliyordu? Aaa hatırladım. Canlı yayında bana gelen hediye paketlerini açarken, markalardan gelenlerde vardı. Hem erkek hem kadın seti göndermişlerdi. Hangi firmaydı?
Ben erkek olanı sıkıp hoşuma gitmişti. Jagler? Siyah bir şişesi vardı. Evet.. evet buydu doğru. Kokusunu beğendiğim için Kahraman'a vermiştim, ama koklamadan ucuz parfüm kullanmadığını söyleyerek istememişti.
Çevremdeki kimse, tam olarak bu nedenle kokusunu aldığım şu parfümü kullanmazdı. O zaman sapık mıydı? Tam şu anda tacizci pis bir sapık tarafından, o çok istediğim sıcak ilgiye mi maruz bırakılıyordum? Suikastçı olabilir miydi? Beni kim öldürmek isterdi?
Eğer uyandığımı anlayıp, boğazımı kesip beni öldürürse? Çekimden sonra herkes gitmiş miydi? Çığlık atsam Yale beni duyar mıydı? Yale burada kalmış mıydı? Yabancı biri güvenlikten geçip, buraya nasıl girebilmişti? Hamile olduğum için, kullandığım ilaçları bir anda kesmiştim. Yeniden halüsinasyonlarım mı başlamıştı?
Tek yapmam gereken, bu kimseyi etkisiz hale getirmekti. Ama bu bebeğime zarar verir miydi? Ani hareketler ve fiziksel aktivite sakıncalı olur muydu? Bana zarar verecek biri olsaydı, çoktan hamle yapardı. Yaptı mı? Hayır, yapmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARK - Kitap Oluyor!
RomanceARK, +18 detaylı anlatılan cinsellik, BDSM unsurları, şiddet ve küfür içermektedir. Geçmişinden kaçarak sakin ve rutin bir hayat yaşamak isteyen, yayıncı Arya Reis; Türkiye'nin köklü ve varlıklı ailelerinden birine mensup, iş adamı ve mafya Kalender...