Bölüm 18: Yaşıyorum | ARK I - Arya

18.1K 858 102
                                    

Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam

ARK kitap emojimiz 🪞✨ yorumlara!

Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D

RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.

Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜

Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️

Arya ~

"Utku, ne olur cevap ver. Kendimi kötü hissediyorum." dedim ağlayarak. O cevap vermedikçe, ben daha da kafamda kuruyordum. Kalender'e bir şey olmuştu değil mi? Ama o çok güçlüydü, hayır kimse onu yıkamazdı.

Öfkeden gözü dönüp kendisine zarar vermiş olabilir miydi? Kalender'in orada ne işi var? Karısıyla ilgilenseymiş. Kalender'in karısı... Kalender'e her şeyiyle sahip bir kadın vardı.

"Utku?" dedim yine çaresiz bir ses ile. Kalbimin bu kadar acıması normal mi? Telefonun başında cevap beklerken, ölüyordum sanki.

O an bir şeyin farkına vardım. Bu kadar kısa sürede bile, duygularım filizlenmiş kök salmıştı değil mi? Evli bir adam için endişeleniyordum.

Ona bir şey olmasın diye her şeyi yapardım. Ben Kalender'i seviyorum. Aşk mı bilmem. Daha önce hiç hissetmediğim bir duyguydu sadece.

Onunla olan şakalaşmalarımız, sohbetlerimiz, anlamlı bakışmalarımız ve gülüşmelerimiz düştü aklıma. Onun teninde can bulduğum, daha önce hiç hissetmediğim o muhteşem duyguların hepsi, beni boğdu sanki. Şansımı bir daha denedim.

"Utku korkuyorum, lütfen cevap ver." dediğimde bu sefer Yekta'nın sesini duydum. "Bu kim be? Ballı Waffle? Ballı waffle'mı olurmuş. Nutellalı olur, çikolatalı olur." diye söyleniyordu. Sonra telefon hışırdadı.

"Alo, kimsiniz?" dedi. "Affedersiniz Utku korkudan bayıldı, ben Yale. Arya Hanım'ın asistanıyım." dedi ve sonra "Beni duyuyor musunuz?" diye ekledi. O sırada Utku kendine gelmiş olacak ki telefon el değiştirdi.

"Yaaa az kalsın ölüyorum sandım Yale. Silah sıkıldı dibimde. Ya sekip bana gelseydi? Gül cemalime bir şey olsaydı?" dedi hayıflanarak.

"Utku, kafayı mı yedin? Morgdaki Arya Hanım olabilir? Sen şu an kendini mi düşünüyorsun gerçekten?" dedi aklı selim konuşarak. Ama muhtemelen Utku yaşadığımı bildiği için eski paniği uçup gitmiş, kendi derdine düşmüştü.

"Ne oldu öyle ya? Sen orada, yakındaydın." diye sordu Yale'ye. "Hiç sorma ortalık birbirine girdi. Kalender Bey, Kahraman Bey'i vurdu." dedi. Şaşkınlığımı gizleyemeyip, ağzım açık kaldım. Kalender, Kahramanı mı vurdu?

Utku'da benim gibi şaşırarak ne dedi uzata uzata. "Vallahi öyle. Kahraman Bey girmek için her yolu denemiş. Neyse bir şekilde kocasıyım, bebeğin babasıyım diyerek girmiş.

Kalender Bey'e 'Karımı görmek istiyorum. Onun ölüsü de dirisi de benim. Bebeğimle onu alacağım, siz karışmayın.' deyince, zaten Kalender Bey'in halini görmüştün. Kalender Bey'de kayış koptu. Vallahi adamın şalterinin nasıl attığını gördüm. Hayatımda hiç bu kadar korkmamıştım.

Korumasından silahı aldığı gibi 'Sen kime karım diyorsun lan, eceline mi susadın... Hâlâ bebek diyor, burada sana ait hiçbir şey yok. Eğer o Arya çıkarsa, senide öldürür yanına gömerim. Hayır dur! Seni denize atarım. Aynı toprakta bile olamazsınız.' dedi.

ARK - Kitap Oluyor!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin