Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam
ARK kitap emojimiz 🪞✨ yorumlara!
Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D
RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.
Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜
Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️
Arya ~
Boss ile konuşmamızın üzerinden 1 ay geçtiği halde, bir daha ne ben ona yazdım, ne de o bana. Sanırım şakalaşmamız sona erdiği için, gerçek dünyaya döndük. Bu 1 ayda herhangi bir şey yazmasını bekledim ama yazmadı.
Onun yanı sıra Kahraman, babam, ablam ve hatta annemden mesajlar almış ama hiçbirine bakmamıştım. Hatta bir keresinde Kahraman canlı yayına mesaj göndermiş. Chat fark etmemişti ama ben görüp, komple engellemiştim. Kahraman sana artık hayatımda yer yok. Bunun üzerine de ablam ilk defa mesaj göndermişti, ona bile bakmadım.
Şimdi ise bir süreliğine geri dönüyordum. Çünkü bebeğim eğer sağlıklı ise 3 buçuk aylık olması gerekiyor. Korkularımın kurbanı olamam, gitmeli ve öğrenmeliydim. Belki ufak bir ihtimal ablamdan yardım isteyebilirdim? Bilemiyorum kararsızım.
Önce Yale ile birkaç yere uğradık. Sonra hayırlı haberleri aldık, yakında canlı yayın platformunda canlı yayınlar başlıyormuş. Haber demişken, 1 hafta boyunca benim boşanma davası açacağım ile ilgili haberler dönüp durdu. Herkes şakamızı gerçek algılayarak 'kim bu boss' diye başlıklar attı, boşandıktan 1 ay sonra evleneceğimi yazdılar. Sonuç olarak evli falan değildim.
Ama ismim google aramalarında acayip bir sükse yapmıştı. Bu konu kötü imaj yaratacağına, tam tersi tepki almıştım. Herkes bir anda Aroscu olmuştu. Hatta birkaç gelinlik firması, damatlık firması, balayı mekanları ve düğün yeri sponsor olmak istedikleri ile ilgili Yale'yi aramıştı.
4 saat sonra doktor randevum olduğu için çok heyecanlıydım. Ondan önce Utku ajansa gelmem gerektiğini söylemişti. Bizde Yale ile oraya gitmek için arabaya atladık.
"Arya Hanım, fuar için her şey hazırlandı. Sadece yarın kıyafet provası var. İsmini söylesem tanımayacağınızı biliyorum, ama çok ünlü bir tasarımcı. Ünlü markalarla işbirliği yaparak tasarımlarını çıkartıyor. Kandemir holding parayı basıp sizin için özel tasarım yaptırmış olmalı. Yani kesinlikle tüm gözler üzerinizde olacak." dedi.
"Altı üstü bir fuar, tamam uygun giyinmek gerek. Ama bu kadar para dökmek neyin şovu? Benim düğün masrafımın toplamı bile, eminim onun çeyreği etmez. Halbuki bu hayatta en çok masrafımı ben evlenirken yapmıştım, düşün ne kadar para." dedim mantığıma uymayarak.
"Çok az kaldı." dedi ama söylemek isteyeceği bir şey var gibiydi. "Seni dinliyorum Yale?" dedim anlamlı anlamlı bakarak.
"Geçen size gidip bavul ve eşya hazırlamamı istemiştiniz ya?" dedi, kafa sallayarak onayladım.
"Ev fena haldeydi. Etrafta içki şişeleri falan, eve hırsız girse bu hale gelmezdi sanırım. Kahraman Bey kötü haldeydi, baya kötü bir halde." dedi yanlış anlamamı istemiyormuş gibi. "Ve?" dedim.
"Odanızda kırılmadık yer kalmamış. Her şey fenaydı." dedi. Yavaşça ofisin önündeki park yerine yanaştım. "Bu muydu yani? Bir daha onunla yatmayacağım için sorun yok." dedim.
"Yani şey... Ihhmm o odanız değil." dedi. Çalışma odam mı? "Bilgisayar kasam?" dedim panikle. "Üzgünüm, çalıştırmaya çalıştık ama olmadı. Ajansta o da..." dedi ve telefondan çektiği fotoğrafı gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARK - Kitap Oluyor!
RomanceARK, +18 detaylı anlatılan cinsellik, BDSM unsurları, şiddet ve küfür içermektedir. Geçmişinden kaçarak sakin ve rutin bir hayat yaşamak isteyen, yayıncı Arya Reis; Türkiye'nin köklü ve varlıklı ailelerinden birine mensup, iş adamı ve mafya Kalender...