Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam
ARK kitap emojimiz 🪞✨ yorumlara!
Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D
RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.
Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜
Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️
Arya ~
Buğra güvenlik kamerası olmayan, otelin karşısındaki otoparka arabayı park etmişti. Bende kendi arabam ile otoparka girip, 1 aylık abonelik satın aldım. Kimseye fark ettirmeden arabamdaki Yale'nin getirdiği bavulu ve eşyaları Range Rover'ın bagajına yerleştirdim.
Dikkat çekecek bir araba ayarlamaz diye düşünmüştüm. Land Rover Range dikkat çekmeyecek mi? Kocaman araba, köy yerinde? Otopark ücretini benim gibi abonelikle peşin ödediği için, hızlıca otoparktan ayrıldım. Arabanın camları siyah renkliydi. Bu yasak değil mi? Polis bu nedenle durdurursa, Buğra seni kuyudan aşağıya atarım.
Otopark çıkışında bekleyen iki aracı gördüm. Biri diğerine göre daha lükstü. İlk arabadan benim genç çocuk indi. "Bana mı bakacaktı?" Yanlarından geçip uzaklaşırken aynadan hâlâ kontrol ediyordum.
Otoparka girdiğini gördüm. Sanırım onları atlatmış bulunuyorum. Hız sınırları içerisinde, olabildiğince hızlı gidiyordum. Çünkü polisle uğraşmak en son isteyeceğim şeydi. Telefondan Buğra'nın gönderdiği konumu açtım ve ona göre sürmeye devam ettim.
Hava iyice karardığında dağ evine varmıştım. 1 buçuk saat süren yolculuğumu gerinerek tamamladım. Yakalanırım, başıma bir iş gelir diye hiç durmadığım için tuvaletimde sıkıştırmıştı. Zaten bu ara fazla çişim gidiyordu.
Evin ışıkları açık olduğu için, bahçeden girip ilerledim. "Ahh geldiniz mi? Hoş geldiniz bizde sizi bekliyorduk." dedi benim yaşlarımda bir kadın, yanında tahminen kocasıyla.
"Hoş buldum, işim çok geç bitti. Kusura bakmayın anca yola çıkabildim." dedim, tatlı olmaya çalışan bir ses tonuyla. "Ahmet, Arya Hanım'ın eşyalarını al getir. Bende yorgunluk kahvesi yapayım." dedi hızlıca. Allah razı olsun vallahi, kahvemi bile yapacak mı?
Bana baktığında "Şekerli." dedim gülümsememi büyüterek. O da bahçeden mutfağa doğru, kapıdan geçerek ilerledi. Ev iki katlıydı, önünde havuzu ve çardağı vardı. Lavaboyu sorduğumda eliyle gösterdi. Tuvalet işimi hallettikten sonra yanına geri geldim.
"Evin temizlik işlerini ben, tadilat ve havuz işlerini kocam hallediyor. Bayadır gelen olmadığı için gelmemiştik bizde. Arada gelip kontrol edip gidiyorduk. Ama pırıl pırıl yaptım hiç merak etmeyin." dedi bana açıklayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARK - Kitap Oluyor!
RomanceARK, +18 detaylı anlatılan cinsellik, BDSM unsurları, şiddet ve küfür içermektedir. Geçmişinden kaçarak sakin ve rutin bir hayat yaşamak isteyen, yayıncı Arya Reis; Türkiye'nin köklü ve varlıklı ailelerinden birine mensup, iş adamı ve mafya Kalender...