Farklı coğrafyalarda geçirdiğim maceralardan sonra kaderin ipuçlarını takip etmeye devam ettim. Dünya haritasının üzerinde parmaklarımı gezdirirken, bir sonraki durak için hangi ülkeyi seçeceğime karar vermeye çalıştım. Gözlerim İskoçya'ya takıldı. Beni mistik bir atmosfer ve gizemli sırlar bekliyordu.
Edinburgh'un tarihi sokaklarında dolaşırken, geçmişin hayaletlerinin izlerini hissettim. Kalesi, büyülü bir şekilde göğe yükselirken, içindeki gizemleri koruyordu. Geceleyin, şehrin sisle kaplı sokaklarında dolaşırken, hikayelerin hayaletleri yanı başımda geziniyordu. Edebiyatın büyülü dünyası, beni daha da derinlere çekerek, bu mistik atmosferin içinde kaybolmama yardımcı oldu.
Loch Ness Gölü'nün sırlarına doğru ilerlerken, bir efsanenin izini sürdüm. Göle adını veren Nessie adındaki canavarı bulup bulamayacağımı merakla bekliyordum. Gölün sakin sularında, efsanelere kapıldım ve hayal gücümle gerçeklik arasında ince bir çizgi gezindim. Gece yarısına doğru, gölün sakinliğinde bir sırrın çözülme anını beklerken, edebi satırlar arasında gizemli bir yolculuğa çıktım.
İrlanda'nın yeşil topraklarına ayak bastığımda, farklı bir büyü beni sardı. Dublin'in tarihi sokaklarında yürürken, İrlanda'nın mitolojik dünyası içime işledi. Kelt mitolojisi, efsaneler ve peri masallarıyla çevriliydi. Kutsal yerlerde dolaştım, büyülü ormanlarda kayboldum ve mistik hislerle dolup taştım. İrlanda'nın ruhunu keşfederken, içimdeki edebi duygular da uyanmaya devam etti.
Yolculuğumun bir sonraki durağı İtalya'ydı. Venedik'in kanallarında kayıkla ilerlerken, tarih ve sanatın beni sardığını hissettim. San Marco Meydanı'nda, Venedik Karnavalı'nın masalsı atmosferine daldım. Venedik'in dar sokaklarında gezinirken, geçmişin izleri beni sarmaladı. Rönesans döneminden kalma eserlerin büyüsü, içimdeki edebi duyguları coşturdu. Bu büyülü şehirde, gizemli olayların izini sürdüm ve kendimi sırların içinde kaybetmeye devam ettim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZLERİN ARDINDA
ЧиклитMax, hayatının dönüm noktasında, beklenmedik bir kaza sonucu komaya girdiğinde, izlerini ardında bıraktı. Eşi Elısa, Max'in hastane odasında hayata döndüğünü umutla beklerken, bu bekleyişin ardında bir dizi duygu ve gerçeklik yatar. İzlerin Ardında...