Elisa, koridorlarda sessiz adımlarla dolaşıyordu. Hastane, günün yorgunluğunu ve endişelerini yansıtan sessiz bir huzur içindeydi. Odaların kapılarından geçerken, hastaların iç çekişleri ve doktorların hızlı adımları kulaklarında yankılanıyordu. Her bir koridor, umutla yanıp tutuşan bir bekleyişin izlerini taşıyordu.
Elisa'nın gözleri, geçmişin anılarıyla dans ediyordu. Her adımda, o anları yeniden yaşar gibi hissediyordu. Max'in gülüşü, çocukça şakaları ve birlikte geçirdikleri romantik anlar... Her biri, kalbinde sonsuz bir güzellik olarak yer etmişti.
Doğum günü pastasının tatlılığı hâlâ damağında geziniyordu. Frambuazların lezzeti, diline bir mutluluk serpiştiriyordu. Elisa, o anın keyfini çıkarmak için durdu ve iç çekişlerle dolu bir an yaşadı. Hafızasında canlanan geçmiş anılar, onu mutlulukla sarıp sarmalıyordu.
"Max, buradayım ve seni bekliyorum," diye fısıldadı Elisa, koridorların sessizliğinde. "Doğum günümü unutmuş olabilirim, ancak kalbimdeki en değerli hediye senin sağlığın ve gözlerini açman. Bugün, bu anın tadını senin yanında çıkarmak istiyorum."
Bir an, zaman durmuş gibi hissetti Elisa. Edebiyatın büyülü dünyası, duygularını ifade etmenin en güçlü yolu oldu. Sayfalar dolusu sözcükler, içindeki karmaşık duyguları sarıp sarmalıyordu. Her bir cümle, sevgiyle yoğrulmuş bir özlemi yansıtıyordu.
Geçmişin gölgeleri arasında, umutla dolu bir geleceğe adım atıyordu Elisa. Max'in hâlâ hastanede olmasına rağmen, içindeki umut ve sevgi ateşi hiç sönmedi. Gözlerindeki ışık, onun yanında olduğunu gösteriyordu. Her yeni gün, yeni bir başlangıcın müjdecisiydi.
Sayfalar dolusu süren bu edebi yolculukta, Elisa'nın doğum günü unutulmuştu belki. Ancak, her sayfa, yeni bir başlangıca kapı aralıyordu. Her bir kelime, umutla dolu bir geleceği yansıtıyordu. Ve Elisa, bu yolculukta Max'e destek olmaktan asla vazgeçmeyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZLERİN ARDINDA
ЧиклитMax, hayatının dönüm noktasında, beklenmedik bir kaza sonucu komaya girdiğinde, izlerini ardında bıraktı. Eşi Elısa, Max'in hastane odasında hayata döndüğünü umutla beklerken, bu bekleyişin ardında bir dizi duygu ve gerçeklik yatar. İzlerin Ardında...