Elisa, Max'in hala uyuyor haberini aldıktan sonra beklenmedik bir gelişme yaşandı. Hastaneye polisler gelmişti. Kazayla ilgili bilgileri ve aracı görmek için buradaydılar. Elisa, içinde karmaşık duygularla dolup taşarken gerçeklerin izini sürmeye kararlıydı.
Polis memurları, odanın içine adım attığında Elisa onları karşıladı. Heyecan ve endişe içinde, "Nasıl yardımcı olabilirim?" diye sordu. Polislerden biri, ciddi bir ifadeyle konuştu, "Bayan, kaza hakkında daha fazla bilgiye ihtiyacımız var ve aracı görmemiz gerekiyor. Kazayı gördünüz mü?"
Elisa, bir an duraksadı ve ardından cesur bir şekilde konuştu, "Hayır, ben kazayı görmedim. Ancak Max'in kaza sonrası hastaneye getirildiğini biliyorum. Umarım kazayla ilgili sorularınıza cevap verebilirim."
Polis memurları, Elisa'nın samimi ve işbirlikçi tavrını takdir etti. Kaza hakkındaki sorularını sırayla sordular. Elisa, gözlerindeki sevgi ve kaygıyla cevapladı, gerçekleri yansıtmaya dikkat ederek:
"Max, arabayla sürücüyle birlikte gelmişti. Kazadan sonra sürücü bayılmış ve kan kaybı yaşamıştı. Hemen hastaneye getirildiler. Max, hareketsiz bir şekildeydi ve kan kaybı yaşıyordu. Uyanana kadar onunla birlikteydim. Ancak kazanın nasıl olduğunu tam olarak bilemiyorum."
Polis memurları, Elisa'nın anlatımını dikkatle dinlediler. Ardından aracın görülmesi gerektiğini belirttiler. Elisa, içindeki karışık duygularla birlikte onları arabaya doğru yönlendirdi.
Kazanın olduğu yerde, polisler aracı incelemeye başladılar. Elisa, arabanın paramparça olmuş halini görünce içinden bir ürperti hissetti. Kazanın şiddeti ve ardında bıraktığı izler, gerçeklerin ağırlığını daha da hissettiriyordu.
Polisler, aracın en küçük detayına kadar incelediler. İncelemeleri sırasında, Elisa'nın içinde bir umut belirdi. Belki de bu incelemelerle kazanın gerçek sebebi ve sorumlusu ortaya çıkabilirdi.
Aracın enkazı geride kalmıştı, ancak Elisa'nın içindeki sorular ve endişeler hâlâ vardı. Gerçeklerin peşinde ilerlerken, Max'in de yanında olduğunu hissetti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZLERİN ARDINDA
Chick-LitMax, hayatının dönüm noktasında, beklenmedik bir kaza sonucu komaya girdiğinde, izlerini ardında bıraktı. Eşi Elısa, Max'in hastane odasında hayata döndüğünü umutla beklerken, bu bekleyişin ardında bir dizi duygu ve gerçeklik yatar. İzlerin Ardında...