Max, evde geçirdiği zamanın ardından birdenbire kapıda siren sesleriyle irkildi. Gözlerini büyük bir şaşkınlıkla açtı ve polis arabalarının evin önüne park ettiğini gördü. Hızla ayağa kalktı ve kapıya doğru koştu.
Kapıyı açtığında, içeriye birden fazla polis memuru doldu. Suratlarında ciddiyetle bakarken, Max'in içi bir endişeyle doluyordu. Ne olmuştu? Neden polisler evine gelmişti?
Polis memurlarından biri yaklaştı ve kimlik sordu. Max, şaşkınlıkla cüzdanından kimlik kartını çıkardı ve polise uzattı. Polis, kartı dikkatlice inceledikten sonra başını salladı.
"Bay/Ms. Vaulter, sizi arıyoruz. Özür dileriz, ancak bu evde izinsiz olarak bulunmanızdan dolayı hakkınızda soruşturma başlatmamız gerekiyor," dedi polis memuru.
Max, büyük bir şaşkınlıkla geri çekildi. Evin gizemini keşfetmek amacıyla içeriye girdiğini hatırladı, ancak gerçek dünyada olduğunu unutmuş olmalıydı. Polis memurları onu ev sahibi olarak görmüş olmalıydı.
"Özür dilerim, yanlış bir anlaşılma olmalı. Ben sadece bu evi keşfetmek istemiştim," diye açıkladı Max.
Polis memurları bir an duraksadı ve birbirlerine baktı. Sonunda, biri konuştu: "Bay/Ms. Vaulter, burası sizin eviniz değil. Bu ev yıllardır terk edilmiş durumda. Sizin burada ne aradığınızı anlamamız gerekiyor."
Max şok içindeydi. Gerçek dünyadaki evini hatırlamayışı, rüyaları ve keşiflerine olan saplantısı onu bu noktaya getirmişti. Polis memurlarının söylediğiyle yüzleşmek zorundaydı.
Polis memurları Max'i dikkatlice dinledi ve onu merkeze götürmek için hazırlık yaptı. Max, gerçek dünyadaki evini ve kim olduğunu yeniden hatırlamaya çalıştı. Rüyalarla gerçeğin karıştığı bu durumda, kendi kimliğini bulmak için zorlu bir yolculuğa çıkması gerektiğini fark etti.
Polis arabasına bindirilen Max, geride bıraktığı gizemli evin hayal dünyasındaki keşiflerini bir süreliğine geride bırakmak zorunda kaldı. Ancak, içindeki merak ve araştırma ruhu sönmüş değildi. Gerçek dünyadaki gizemlerin ve kendi kimliğinin peşine düşmek için bir şans elde etmişti.
Polis merkezine ulaştığında, Max, gerçek kimliğini belirlemek ve evde yaptığı keşiflerin yasalara uygun olup olmadığını açıklığa kavuşturmak için işbirliği yapmaya kararlıydı. Rüyalarla gerçeklik arasındaki ince çizgiyi ayırt etmeyi öğrenmek ve gerçek dünyadaki maceralarına devam etmek için kararlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZLERİN ARDINDA
ChickLitMax, hayatının dönüm noktasında, beklenmedik bir kaza sonucu komaya girdiğinde, izlerini ardında bıraktı. Eşi Elısa, Max'in hastane odasında hayata döndüğünü umutla beklerken, bu bekleyişin ardında bir dizi duygu ve gerçeklik yatar. İzlerin Ardında...