Max, bilinçaltının derinliklerinde terli bir rüyanın içinde sıkışıp kalmıştı. Gözlerini açmaya çalışsa da, hala o karanlık dünyada sıkışmış gibi hissediyordu. Ter damlaları alnından süzülürken, bedeni huzursuz bir şekilde hareket ediyordu.
Hastane odasının sessizliği içinde, doktorların hafif sesleri duyuluyordu. Max, onların konuşmasını işitiyor, ancak karşılık verme gücünü bulamıyordu. Terlemesi artarak devam ediyor, yatağındaki çarşafları ıslatıyordu.
Derin bir nefes aldıktan sonra, Max hala terlemiş bir şekilde içinden konuştu: "Gözlerimi açmaya çalışıyorum, ama karanlık dünyamdan kurtulamıyorum. Ter damlaları bedenimden süzülüyor, yüreğimdeki sıkışıklığı anlatıyor."
Doktorların sesi yavaşça yaklaştı ve Max'ın elini sıcak bir şekilde tutan biri olduğunu hissetti. Tanıdık bir ses ağlama sesleriyle karışıyordu. Max, iç sesiyle konuşarak bu anları ifade etti: "Doktorların sessiz adımları, yaklaşan bir umudu temsil ediyor. Tanıdık birinin elini tutmak, yalnız olmadığımı hatırlatıyor. Ağlama sesleri, içimdeki karmaşayı yansıtıyor."
Ancak ne kadar çaba sarfederse sarfetsin, Max hala o terlemiş dünyada sıkışmış gibi hissediyordu. Gözlerini açmaya çalışsa da, başaramıyordu. Terlemesi durmak bilmiyor, bedenindeki sıcaklık hiç azalmıyordu.
Sonunda, gözlerini aniden açtığında, hala terli olduğunu fark etti. Oda etrafındaki manzaraya baktığında, hala hastanede olduğunu ve gözlerini açamadığını anladı. Ancak yüreğinde bir huzur vardı, çünkü tanıdık birinin yanında olduğunu biliyordu.
Max, içten bir tebessümle iç sesiyle konuştu: "Hala terli olsam da, içimdeki sıcaklık beni umutla dolduruyor. Tanıdık birinin varlığı, sıkıştığım dünyamı aydınlatıyor. Gözlerim açılamasa da, kalbimle hissettiğim bir gerçeklik var."
Doktorların hala yanlarında olduğunu bilmek, Max'a güven veriyordu. O, terlemesine rağmen umutla doluydu. Belki de bu ter, bir sürecin sonunu ve yeniden doğuşun başlangıcını temsil ediyordu.
Max, terli bedenini sakinleştirerek nefes aldı. Kendi iç dünyasındaki sıcaklıkla, bilinçaltındaki terli rüyalara veda etti. Yavaşça gözlerini kapadı ve bir sonraki anın umuduyla uyumaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZLERİN ARDINDA
Chick-LitMax, hayatının dönüm noktasında, beklenmedik bir kaza sonucu komaya girdiğinde, izlerini ardında bıraktı. Eşi Elısa, Max'in hastane odasında hayata döndüğünü umutla beklerken, bu bekleyişin ardında bir dizi duygu ve gerçeklik yatar. İzlerin Ardında...