Bölüm20: Gizemin İzinde

5 1 0
                                    

Max, karakolda polislerle birlikte beklerken içindeki endişe ve merak giderek artıyordu. Polislerin neden geçmişteki olaylarla ilgili olarak onu şüpheli olarak aradığını anlamak için sabırsızlanıyordu. Zihnindeki düşüncelerin karmaşası içinde, geçmişin sırlarının aydınlanmasına ve kendi iç dünyasındaki gizemi çözmeye yönelik bir arayışa daha da sıkı sarıldı.

Nihayet, polisler Max'i içeriye çağırdı. Bir sorgu odasına geçtiklerinde, karşısında ciddi bir ifadeyle oturan dedektife bakarak, merakla sorularını bekledi.

Dedektif, klasik bir dedektif gibi kalemle notlar alarak konuşmaya başladı. "Bay Vaulter, sizinle ilgili bazı şüphelerimiz var. Geçmişte yaşanan bazı olaylarla bağlantılı olduğunuz düşünülüyor. Bu olaylar hakkında bilginiz var mı?"

Max, kendisini düşüncelere dalarken, geçmişteki maceraları ve fotoğraftaki gizemi düşündü. "Dedektif, tam olarak ne tür olaylardan bahsediyorsunuz?" diye sordu.

Dedektif, ciddiyetle devam etti. "Geçmişte bazı hırsızlık olayları, sanat eserleriyle ilgili kaçakçılık faaliyetleri ve gizemli kaybolmalar gibi olaylarla bağlantılı olduğunuz düşünülüyor. Sizce bu konuda herhangi bir bilginiz veya ilişkiniz var mı?"

Max, dedektifin anlattıklarına şaşırmış bir şekilde başını salladı. İç dünyasında yankılanan hatıralar ve rüyalar, ona bazı parçaları hatırlatı,

Dedektifin sözleri, Max'in içindeki gizemi daha da derinleştiriyordu. Gizemli kaybolmalar... Max'in aklında aniden bir ışık yandı. Belki de fotoğraftaki genç kızın kayboluşuyla ilgili bir bağlantı vardı. İç dünyasındaki parçalar yavaş yavaş birleşmeye başlamış gibi hissetti.

Max, heyecanla dedektife döndü ve sessiz bir şekilde konuşmaya başladı. "Dedektif, bazı hatıralarım var... Gizemli bir şekilde kaybolan biriyle ilgili. Ama tam olarak hatırlayamıyorum, anılarım bulanık."

Dedektif dikkatlice Max'i dinlerken, notlarını almaya devam etti. "Anılarınızın netleşmesine yardımcı olacak herhangi bir şey var mı? Belki de bu kaybolan kişiyle olan ilişkiniz hakkında daha fazla ipucu verebilir."

Max, düşündü ve sonra gözlerini fotoğrafa çevirdi. "Fotoğraf... Bu genç kız... Onunla bağlantılı olduğumu hissediyorum, ama nasıl olduğunu bilmiyorum. Belki de bu kaybolan kişiyle ilgili ipuçları içeriyordur."

Dedektif merakla fotoğrafa baktı ve sonra Max'e döndü. "Evet, bu fotoğraf belki de önemli bir ipucu olabilir. Onu nasıl elde ettiğinizi anlatabilir misiniz?"

Max, polise fotoğrafın rüyasında belirdiğini ve onu gerçek hayatta bulduğunu anlattı. Rüyalarının ve fotoğrafın arasındaki gizemli bağ, dedektifi de şaşırttı. Belki de bu fotoğraf, geçmişteki kaybolan kişinin izini sürmek için bir anahtar olabilirdi.

Dedektif, Max'in anlattıklarını dikkatlice not aldı ve bir süre sessizce düşündü. Sonra, kararlı bir ifadeyle konuştu. "Bay Vaulter, size yardımcı olmak için elimizden geleni yapacağız. Fotoğrafı inceleyeceğiz ve kaybolan kişiyle ilgili daha fazla bilgi edinmeye çalışacağız. Sizinle tekrar görüşeceğiz."

İZLERİN ARDINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin