Elisa, polislerin aracı incelemesi sırasında bekliyordu. Gözleri aracın enkazı üzerinde dolaşırken, birden içinde çiçeklerle süslenmiş bir not fark etti. Merakla yaklaştı ve notu eline aldı. Üzerinde yazanlar, kalbinde heyecan ve endişeyle karışık duygular yarattı.
Notun içinde kendisi için yazılmış bir not vardı. Elisa'nın yüzünde hem şaşkınlık hem de merak bir araya gelmişti. Neden evinde böyle bir not bırakılmıştı ve içindeki hediye ne olabilirdi?
Kaza yapalı bir hafta olmuştu ve Elisa hâlâ Max'in yanında bekliyordu. Ancak bu süre zarfında, endişeleri ve stresi bedenine yansımıştı. Günler boyunca yeterince yemek yiyememiş, uykusuz geceler geçirmişti. Zayıflayan bedeni, duygusal yükün bir sonucuydu.
Elisa, notu sıkıca kavradı ve polislerin incelemelerini bitirmesini bekledi. Ardından hızla arabaya döndü ve notun belirttiği evin yolunu tuttu. Kalbindeki merak ve umut, onu adımlarını hızlandırdı.
Elisa evine vardığında, mutfak dolabının kapısını açtı. İçindeki heyecanla dolu bir nefes aldı ve gözlerini dolaba çevirdi. Dolabın içindeki bir hediye, ona gizemli bir şekilde ışıldıyordu. Elisa, hediye kutusunu titrek elleriyle aldı ve dikkatle açtı.
Kutunun içinden çok sevdiği frambuazlı doğum günü pastası çıkmıştı.Gözleri,pastanın üstündeki desenli çikolata süsleri ile kaplıydı. Elisa'nın yüzünde hem sevinç hem de hüzün bir araya gelmişti. Eşinin bu sürprizi, geçmişteki anıları canlandırmıştı.Kendi doğum gününün yarın bile olduğunu unutmuştu ,düşündüğü şey maxın iyi olması ve gözlerini açmasıydı...
Kolyenin yanında, bir not daha vardı. Elisa, notu titrek bir sesle okudu, "Sevgili Elisa, seni seviyorum. Bu pasta senin için ,sana süprüz yapmak istemiştim , birlikte geçirdiğimiz güzel anıları hatırlatmak ve geleceğe umutla bakmak içindir. Seninle her zaman yanı başında olacağım,yeni yaiında güzel günler geçirmen dileği ile . Sevgilerimle, Max."
Elisa'nın gözleri yaşlarla dolup taştı. Eşinin sevgi dolu notu, yüreğindeki duygusal yaraları sarmıştı. O an, içindeki sevgi ve umut ateşi yeniden alevlendi. Max'in geçmişiyle yüzleşirken yanında olduğunu hissetti ve bedenindeki zayıflığı unuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZLERİN ARDINDA
ChickLitMax, hayatının dönüm noktasında, beklenmedik bir kaza sonucu komaya girdiğinde, izlerini ardında bıraktı. Eşi Elısa, Max'in hastane odasında hayata döndüğünü umutla beklerken, bu bekleyişin ardında bir dizi duygu ve gerçeklik yatar. İzlerin Ardında...